B&B vol liefde (Deel 1)

Ik oooook omg en heeft ze zich gewoon aangeleerd want ze komt uit Breda ?

10 likes

Zooo vooral bij die vreselijke Joy kun je echt een volle bingo kaart scoren de tering hey

8 likes

Oh God ik ben nu bij het tantrisch dansen in aflevering 3, I can’t.

9 likes

Die Zoë is echt de jonge kakkerversie van Ilse de Lange

31 likes

Ga het dit jaar ook voor het eerst kijken, ben benieuwd of ik het iets ga vinden!

2 likes

Hahahahah Babette en Joy met het bad en zo een plingpling dingetje :joy::joy::joy::joy: gelukkig vinden ze het zelf heel bijzonder en mooi :joy::joy::joy:

13 likes

Nou dit!!! Mijn god krijg er keelpijn van als ik er naar luister

3 likes

Ben heel benieuwd wat ze bedoelt met ‘veel alleen op reis geweest’ als ze 200 euro voor een nacht in een caravan redelijk vindt.

20 likes

Ze klinkt alsof pappie betaald.

23 likes

Wat issss dit die Joy met in a way involved

14 likes

Omg Joy met zijn spiritueel ‘evolved’ :face_vomiting:

12 likes

Het wordt nog erger. Ik ben een paar afleveringen verder en hij zegt weer over Zoe dat hij twijfelt of ze een geschikte partner is want zij “moet de hele reis nog maken”, hij wil iemand die gewoon al “daar” is. :joy: Wat bedoelt hij ook in godsnaam, en waar baseert hij dat op? Op dat ze geen money mindset heeft zeker?

16 likes

Afl 3

Vind Petri ook heel leuk! Gun haar een lieve slimme man! Het filmpje van Toine vind ik leuk!

(Zit in afl 3, love it dat hier meer gekken zitten die b&b er snel doorheen jagen. Ken verder niemand die dat ook zo snel doet haha.)

Kan jullie ook allemaal de nieuwe reality check podcast aanraden, titia heeft een goede theorie over het gedrag van Zoë

7 likes

Pfff wat een golf aan spirituele mensen. Ik lachte me helemaal dood om die stemvork :joy:

Ster van de aflevering was sowieso die hond van de tweede vrouw bij Leendert <3

18 likes

Petri doet me denken aan PaardenHans. Maar dan wel iets opener.

18 likes

Hahahaha ik snap wel wat je bedoelt ja
Manier van praten of zo
Maar ik vind Petri toch wel echt veel leuker

8 likes

Anne doet me denken aan Leonie ter Braak

18 likes

Wow ja nu je het zegt!
En Loes een verongelijkt zusje van Astrid Joosten

En zou Joep een acteur zijn?

5 likes

Ik weet niet meer in welke aflevering het zat maar doe wel ff random spoiler over die guy in Zweden

spoiler

Ik kreeg een beetje Martijn vibes van vorig seizoen bij hem toen met die cadeautjes
Alleen vermoed ik dat hij geen contact meer heeft met zijn ouders oid, ben wel benieuwd of de kijker dat nog te zien/horen krijgt

7 likes
afl 3

Pffffffff die nieuwe kerel bij Marian wat een doffe ellende, ik vind Olof veel leuker

19 likes