B&B vol liefde (Deel 1)

Omdat ze met hem naar bed willen, al had ie op een vuilnisbelt gezeten hadden ze dit nog gezegd

14 likes

Wel jaloers op mount Joy zijn panterprint schommelstoel

5 likes

Idd, vond het maar een teringbende bij hem op zn berg.

7 likes

Ja Jezus ik snap haar ergernis wel over dat Leendert meteen over zichzelf begon maar ze heeft over alles wel wat te zeiken.

Leendert is gewoon sociaal onhandig denk ik

Ik vind Joy zo fout en het is echt niet mijn type maar ik vind hem wel geil :smiling_face_with_tear: kan er niks aan doen

7 likes

Dit is wel een spiritueel seizoen. Bijzondere types zitten er tussen

6 likes

Mn date noemde het een plasketting en I can’t unsee

35 likes

Hahahha

Ik kan Zoƫ echt niet hebben ook! (Mooie blauwe deuren over groene deuren)
En de blonde vrouw bij Walter zegt steeds hoe ontspannen ze is etc maar zo komt ze niet op mij over

6 likes

Heb ook het gevoel dat Claudia het derde wiel is

13 likes

Nee, alles aan haar schreeuwt dat ze heel onzeker is maar zichzelf voorneemt om het niet te zijn. (afl 3-4 vooral.) Die is echt helemaal niet op haar gemak.
Heb trouwens ook het vermoeden dat die vriendschap tussen haar en Anna wel bekoeld gaan zijn na dit avontuur.

13 likes

Same girl

6 likes

Omg ik kijk dus nu aflv 1 en ik ken een van de vrouwen van Leendert!!! Omg omg

Ze is tot nu toe wel alleen in de aanmeldingsvideos, hoop dat ze ook echt gekozen is? Wat een giller

4 likes

Wat een vreselijke kwal is die Jan bij Marian. Continu zo slijmen tegen haar en kleinerend naar Olof. Bah.

19 likes

Bye Loes!!!

Een van de mannen die zich heeft opgegeven bij Petri ken ik en hij past totaal niet bij haar :laughing:

2 likes

Ik vind Zoƫ oh nee Zoheej nu al irritant :joy: heb haar 3 minuten gezien.

9 likes

Ik word helemaal simpel van die energie mensen. Alles moet een diepe betekenis hebben. Claudia verslikt zich tijdens het schudden maar nee dat is de vrijheid die loskomt via haar longen (???)

29 likes

Even pijlen hoe goed jullie ruggengraat is. Bij welke aflevering zijn jullie?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

0 stemmers

2 likes

die kak rrrrrr van haar, kan er slecht tegen

9 likes

Ik ook. En ze heeft echt van die gemaakte maniertjes met hoe ze dingen zegt en doet.

14 likes

Bram komt best wel aardig over. Alleen die wasmachine uit een museum en waar je een uur aan moet draaien? Ik zou dat echt niet kunnen

9 likes

Ik vind Petri leuk! Gun haar een leuke vent

9 likes