Omdat ze met hem naar bed willen, al had ie op een vuilnisbelt gezeten hadden ze dit nog gezegd
Wel jaloers op mount Joy zijn panterprint schommelstoel
Idd, vond het maar een teringbende bij hem op zn berg.
Ja Jezus ik snap haar ergernis wel over dat Leendert meteen over zichzelf begon maar ze heeft over alles wel wat te zeiken.
Leendert is gewoon sociaal onhandig denk ik
Ik vind Joy zo fout en het is echt niet mijn type maar ik vind hem wel geil kan er niks aan doen
Dit is wel een spiritueel seizoen. Bijzondere types zitten er tussen
Hahahha
Ik kan Zoƫ echt niet hebben ook! (Mooie blauwe deuren over groene deuren)
En de blonde vrouw bij Walter zegt steeds hoe ontspannen ze is etc maar zo komt ze niet op mij over
Heb ook het gevoel dat Claudia het derde wiel is
Nee, alles aan haar schreeuwt dat ze heel onzeker is maar zichzelf voorneemt om het niet te zijn. (afl 3-4 vooral.) Die is echt helemaal niet op haar gemak.
Heb trouwens ook het vermoeden dat die vriendschap tussen haar en Anna wel bekoeld gaan zijn na dit avontuur.
Same girl
Omg ik kijk dus nu aflv 1 en ik ken een van de vrouwen van Leendert!!! Omg omg
Ze is tot nu toe wel alleen in de aanmeldingsvideos, hoop dat ze ook echt gekozen is? Wat een giller
Wat een vreselijke kwal is die Jan bij Marian. Continu zo slijmen tegen haar en kleinerend naar Olof. Bah.
Bye Loes!!!
Een van de mannen die zich heeft opgegeven bij Petri ken ik en hij past totaal niet bij haar
Ik vind Zoƫ oh nee Zoheej nu al irritant heb haar 3 minuten gezien.
Ik word helemaal simpel van die energie mensen. Alles moet een diepe betekenis hebben. Claudia verslikt zich tijdens het schudden maar nee dat is de vrijheid die loskomt via haar longen (???)
Even pijlen hoe goed jullie ruggengraat is. Bij welke aflevering zijn jullie?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
0 stemmers
die kak rrrrrr van haar, kan er slecht tegen
Ik ook. En ze heeft echt van die gemaakte maniertjes met hoe ze dingen zegt en doet.
Bram komt best wel aardig over. Alleen die wasmachine uit een museum en waar je een uur aan moet draaien? Ik zou dat echt niet kunnen
Ik vind Petri leuk! Gun haar een leuke vent