B&B vol liefde (Deel 1)

Wat issss dit die Joy met in a way involved

14 likes

Omg Joy met zijn spiritueel ‘evolved’ :face_vomiting:

12 likes

Het wordt nog erger. Ik ben een paar afleveringen verder en hij zegt weer over Zoe dat hij twijfelt of ze een geschikte partner is want zij “moet de hele reis nog maken”, hij wil iemand die gewoon al “daar” is. :joy: Wat bedoelt hij ook in godsnaam, en waar baseert hij dat op? Op dat ze geen money mindset heeft zeker?

16 likes

Afl 3

Vind Petri ook heel leuk! Gun haar een lieve slimme man! Het filmpje van Toine vind ik leuk!

(Zit in afl 3, love it dat hier meer gekken zitten die b&b er snel doorheen jagen. Ken verder niemand die dat ook zo snel doet haha.)

Kan jullie ook allemaal de nieuwe reality check podcast aanraden, titia heeft een goede theorie over het gedrag van Zoë

7 likes

Pfff wat een golf aan spirituele mensen. Ik lachte me helemaal dood om die stemvork :joy:

Ster van de aflevering was sowieso die hond van de tweede vrouw bij Leendert <3

18 likes

Petri doet me denken aan PaardenHans. Maar dan wel iets opener.

18 likes

Hahahaha ik snap wel wat je bedoelt ja
Manier van praten of zo
Maar ik vind Petri toch wel echt veel leuker

8 likes

Anne doet me denken aan Leonie ter Braak

18 likes

Wow ja nu je het zegt!
En Loes een verongelijkt zusje van Astrid Joosten

En zou Joep een acteur zijn?

5 likes

Ik weet niet meer in welke aflevering het zat maar doe wel ff random spoiler over die guy in Zweden

spoiler

Ik kreeg een beetje Martijn vibes van vorig seizoen bij hem toen met die cadeautjes
Alleen vermoed ik dat hij geen contact meer heeft met zijn ouders oid, ben wel benieuwd of de kijker dat nog te zien/horen krijgt

7 likes
afl 3

Pffffffff die nieuwe kerel bij Marian wat een doffe ellende, ik vind Olof veel leuker

19 likes

Spirualiteit

13 likes

Bij Anne (die met die wittemensendreadlocks en schorre stem) staat dat ze “kalibratietechnicus” is en ik ging ervanuit dat dat gewoon zo’n zweverig zelfverzonnen onzinberoep is, zoiets als orthomoleculair therapeut of metafysisch coach ofzo. Maar ik heb het net gegoogled en het is serieus een technisch beroep en volgens mij best ingewikkeld :joy:

En zou die Chester nou gedacht hebben: het is de eerste dag van B&B vol liefde, een bijzonder moment, laat ik voor deze gelegenheid mijn middeleeuwse LARP blouse uit de kast halen? Of draagt hij dit standaard? (Ik ben pas in aflevering 1 dus de tijd zal het uitwijzen).

39 likes
Aflevering 7

Volgens mij heeft Joy zijn keuze al gemaakt op basis van de video’s. Ik vind niet dat hij ZoĂ« een kans heeft gegeven, dus kan me wel vinden in haar reactie

Ik vind Debbie wel heel leuk en Cees 10x niks :joy:

3 likes

Hahahah altijd als die Zoe iets gaat zeggen skip ik door, vreeeeseeelijk kan echt niet tegen mensen die zo met de ewrr praten

9 likes

Aflevering 4

Samenvatting

Ahh die Claudia met haar spiruwaliteit. Die vrouw hoopt zo erg dat het haar helpt maar dat doet het obvious niet. Ze heeft zichzelf nu al 3 keer gevonden dit programma: ‘nu ben ik echt mezelf! 
 Oh nee toch niet’
Die vrouw is zo ongelukkig volgens mij. Ik vind het ook wel weer sneu ofzo.

19 likes
afl 4

Ja joh die heeft het veel te druk met zichzelf en die andere 2 doen daardoor steeds dingen samen. Hoewel ik ook niet echt het idee heb dat Walter Anne echt leuk vindt. Krijg het idee dat hij haar te dominant vindt

12 likes

Haha hij leeft in die blouse lijkt het :joy:

3 likes

Te veel mannelijke energie, ze moet zich laten leiden obviously

3 likes

Manon, de dochter van petri, is ook wel queen hoor. Leuke band ook met haar moeder

22 likes