B&B vol liefde (Deel 1)

Ik vind Zoë oh nee Zoheej nu al irritant :joy: heb haar 3 minuten gezien.

9 likes

Ik word helemaal simpel van die energie mensen. Alles moet een diepe betekenis hebben. Claudia verslikt zich tijdens het schudden maar nee dat is de vrijheid die loskomt via haar longen (???)

29 likes

Even pijlen hoe goed jullie ruggengraat is. Bij welke aflevering zijn jullie?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

0 stemmers

2 likes

die kak rrrrrr van haar, kan er slecht tegen

9 likes

Ik ook. En ze heeft echt van die gemaakte maniertjes met hoe ze dingen zegt en doet.

14 likes

Bram komt best wel aardig over. Alleen die wasmachine uit een museum en waar je een uur aan moet draaien? Ik zou dat echt niet kunnen

9 likes

Ik vind Petri leuk! Gun haar een leuke vent

9 likes

Loes heeft echt teveel zand in haar klaproos

23 likes

Na 3 afleveringen achter elkaar had ik echt ff pauze nodig van alle tantra en spiriwiri dingen

28 likes

Gvd wat een irritante gerda

5 likes

Waar hebben ze al deze zweef mensen ook vandaan gehaald :joy: ben bij aflevering 2 en ik denk al pfoe doe maar gewoon ff normaal :joy:

9 likes

Ik oooook omg en heeft ze zich gewoon aangeleerd want ze komt uit Breda ?

10 likes

Zooo vooral bij die vreselijke Joy kun je echt een volle bingo kaart scoren de tering hey

8 likes

Oh God ik ben nu bij het tantrisch dansen in aflevering 3, I can’t.

9 likes

Die Zoë is echt de jonge kakkerversie van Ilse de Lange

31 likes

Ga het dit jaar ook voor het eerst kijken, ben benieuwd of ik het iets ga vinden!

2 likes

Hahahahah Babette en Joy met het bad en zo een plingpling dingetje :joy::joy::joy::joy: gelukkig vinden ze het zelf heel bijzonder en mooi :joy::joy::joy:

13 likes

Nou dit!!! Mijn god krijg er keelpijn van als ik er naar luister

3 likes

Ben heel benieuwd wat ze bedoelt met ‘veel alleen op reis geweest’ als ze 200 euro voor een nacht in een caravan redelijk vindt.

20 likes

Ze klinkt alsof pappie betaald.

23 likes