Ja ok maar juist op die leeftijd kunnen mensen heel erg verschillen in hoe ze overkomen en hoe ze in het leven staan. Ik vind haar nog best jeugdig en actief, hem echt al zo’n ouwe zak
Wat, €200 euro per nacht voor die gammele caravan (die naam mag het eigenlijk niet meer hebben), come on
Hahaha het anwb muziekje bij leendert en zn auto to the rescue. Zo goed.
Met zijn “collega’s” de hele tijd
Ik wist dat ik altijd op het forum terecht kon voor de antwoorden op dit soort belangrijke levensvragen
Leendert lijkt een beetje op Evert/hold the pain Harold.
hahaha ja
Jezus wat een zure die Loes
Ik ben bij aflevering 2 en vind Walter best wel leuk. Totaal niet mijn type qua spiritueel gedoe, maar hij komt lief en oprecht over
Nou het wordt snel een creep, ‘lief’ en de vrouwen leren dat ze los moeten laten en hem moeten laten leiden
Die Babette is ook actief als ‘influencer’ en heb haar een tijd terug op alle social media geblockt omdat ik er knettergek van werd. Maar in deze setting is des te meer cringe, hoe beter
Oooh er gaat ineens een belletje rinkelen. Postte iemand hier een tijd geleden tiktokfilmpjes van haar, waarbij ze in zo’n wikkeltop in het gras stond? Of was dat weer iemand anders?
Edit: Dat was ze inderdaad. Thuis is in mij.. #poezie #gedicht #thuis #zelfliefde #helen #trauma #... | TikTok
Haha dat kan ik me niet herinneren maar ze sprak vooral heel zalvend en was errug zweverig.
Ja Loes is echt mijn bec. Het wordt ook alleen maar erger
Nou ja ik snap dit wel. Ze zegt dat haar vader is overleden en hij begint direct over dat er ook mensen in zijn familie zijn overleden. Niet echt een passende reactie
Wat een klucht weer heerlijk
Dacht weer dat het niet beter kon dan S1 en 2 maar volgens mij wordt dit weer top
afl3
Jan is echt een combi van Youp van ‘t Hek qua looks en Ernie van Sesamstraat qua stem.
En die José die een stoeltje gaf dat ze van een overleden vriendin heeft overgenomen, what the hell. Awkwaaard
Ja en er was geen ruimte in de kast hè!!
Misschien ook niet een onderwerp om aan te snijden als je elkaar amper een uur kent. Snap wel dat je dan heel ongemakkelijk kan worden en wellicht niet helemaal snapt wat in haar ogen een goede reactie is.
Zo jaloers op dat hele perceel van Walter. Vind die ruimtes vanbinnen best ouderwets ingericht, maar vanbuiten echt een plaatje
Hoezo zijn die vrouwen zo onder de indruk van het “imperium” van Joy? Ik vind het maar een sfeerloze bedoening. Oogt ook net zoals dat van Richard vorig jaar alsof het nog lang niet af is
Zou hier geen 200 euro per nacht voor neerleggen😂