B&B vol liefde (Deel 1)

Anne doet me denken aan Leonie ter Braak

18 likes

Wow ja nu je het zegt!
En Loes een verongelijkt zusje van Astrid Joosten

En zou Joep een acteur zijn?

5 likes

Ik weet niet meer in welke aflevering het zat maar doe wel ff random spoiler over die guy in Zweden

spoiler

Ik kreeg een beetje Martijn vibes van vorig seizoen bij hem toen met die cadeautjes
Alleen vermoed ik dat hij geen contact meer heeft met zijn ouders oid, ben wel benieuwd of de kijker dat nog te zien/horen krijgt

7 likes
afl 3

Pffffffff die nieuwe kerel bij Marian wat een doffe ellende, ik vind Olof veel leuker

19 likes

Spirualiteit

13 likes

Bij Anne (die met die wittemensendreadlocks en schorre stem) staat dat ze “kalibratietechnicus” is en ik ging ervanuit dat dat gewoon zo’n zweverig zelfverzonnen onzinberoep is, zoiets als orthomoleculair therapeut of metafysisch coach ofzo. Maar ik heb het net gegoogled en het is serieus een technisch beroep en volgens mij best ingewikkeld :joy:

En zou die Chester nou gedacht hebben: het is de eerste dag van B&B vol liefde, een bijzonder moment, laat ik voor deze gelegenheid mijn middeleeuwse LARP blouse uit de kast halen? Of draagt hij dit standaard? (Ik ben pas in aflevering 1 dus de tijd zal het uitwijzen).

39 likes
Aflevering 7

Volgens mij heeft Joy zijn keuze al gemaakt op basis van de video’s. Ik vind niet dat hij Zoë een kans heeft gegeven, dus kan me wel vinden in haar reactie

Ik vind Debbie wel heel leuk en Cees 10x niks :joy:

3 likes

Hahahah altijd als die Zoe iets gaat zeggen skip ik door, vreeeeseeelijk kan echt niet tegen mensen die zo met de ewrr praten

9 likes

Aflevering 4

Samenvatting

Ahh die Claudia met haar spiruwaliteit. Die vrouw hoopt zo erg dat het haar helpt maar dat doet het obvious niet. Ze heeft zichzelf nu al 3 keer gevonden dit programma: ‘nu ben ik echt mezelf! … Oh nee toch niet’
Die vrouw is zo ongelukkig volgens mij. Ik vind het ook wel weer sneu ofzo.

19 likes
afl 4

Ja joh die heeft het veel te druk met zichzelf en die andere 2 doen daardoor steeds dingen samen. Hoewel ik ook niet echt het idee heb dat Walter Anne echt leuk vindt. Krijg het idee dat hij haar te dominant vindt

12 likes

Haha hij leeft in die blouse lijkt het :joy:

3 likes

Te veel mannelijke energie, ze moet zich laten leiden obviously

3 likes

Loes is echt een energiezuiger :triumph:

6 likes

Manon, de dochter van petri, is ook wel queen hoor. Leuke band ook met haar moeder

22 likes

Ik vind Marian echt de zus van Mary Borsato

29 likes

Oh god wat zijn de chicks op mount joy vreselijk ik kan het niet aan

7 likes

Hahahaha hierop aansluitend

aflevering 8

"Ik trapte ergens op met mn linkervoet, en links is voor mij mijn eigen ik en ik trap precies op het stukje van mijn hart en dat is niet voor niks. Laat het jezelf nu maar eens een keer zien "
Zielig wel dat ze dan uitgerekend op haar verjaardag wordt afgewezen?? Maar dan vervolgens nog niet vertrekt
Die arme Ingrid zie je denken waar ben ik nou dan in beland

Ik vind Debbie in Spanje echt verrassend leuk
Wat een mooie omgeving en tuinen en bloemen overal
Het leek me ook een beetje dat Paul speciaal zijn kleurige blouse aan had gedaan echt cute
Al denk ik dat ze hem wel te saai vind

Martijn uit Thailand vind ik echt helemaal niks, lijkt wel een spookhuis. Hij zweet zich iedere keer kapot heb ik t idee. Hij vraagt niks totaal geen interesse in Bianca

Ff zonder spoiler worden jullie niet heeeelemaal simpel van die lays oven baked product placement mijn god :joy::joy::joy:

8 likes

Shit ik kan niet kiezen tussen Petri/Marian/Debbie

7 likes

Als je ziet hoe ik bij dit weer al zweet… nee dankje :smile:

4 likes

Debbie doet mij denken aan Bep Brul

41 likes