Jezus ik heb nog liever 3 Zoë’s bij elkaar dan dat ik nog langer naar Walter en z’n vrouwen moet kijken, ik kan het woord tantrische energie niet meer horen
Ik heb dus een keer een tantracursus gedaan en het was oprecht interessant. Dus doe mij die van Walter maar
Niet die ene zweefteef van tiktok die mee doet hahaha.
@kali die ene meid die naar egypte ging toen omdat ze dacht dat zij een oude egyptische koningin was vroeger.
Ik kijk lineair, maar van wat ik nu heb gezien sowieso die van Marian (alleen al om dat zwembad). Eduardo hoef ik er niet bij.
Ben zo benieuwd naar die bende in Zweden!
Aflevering 5
Anne heeft echt oogkleppen op? Walter reageert echt totaal niet enthousiast op haar.
Ik vind Paul van Debbie een leuke man tot zover. Had ik niet verwacht
reactie op monkey
Ze dringt zichzelf echt zo intens op… dat hij daar niet knettergek van wordt. Kan me voorstellen dat claudia dit helemaal zat is hahaha
Aflevering 7
Die Jan, wat een smeerballig zeg. Je bent op een gegeven moment toch helemaal klaar met dat geslijm. Het is echt zo over de top en gaat ook ten koste van die Olof hahahahha jezus. Hitsige bejaarde
Ik dacht altijd dat tantra een soort seks vorm was met elkaar wiegen en ademen tot je een orgasme krijgt.
Hahaha, precies dit
What’s up met die cokenagel van die ouwe advocaat
Heeft Walter nu alleen een soort golfkar in plaats van een auto?
Zoë lijkt echt op Michelle Bollen
“Waarom zijn B&B te koop staat is nog onbekend. Het stulpje staat pas twee dagen te koop, dus wellicht was hij benieuwd wat het eventueel zou kunnen opleveren na alle media-aandacht.” Hahaha lekker Libelle
Maar het is dus van zn vader en hij woont er met zn vrienden
Money mindset hoor
Claudia: “spirualiteit”
Die lange knuffels ook elke keer, zo ongemakkelijk
Mogen ze trouwens nu zelf hun matches uitzoeken, of worden die geselecteerd door het programma?
Wat ik las krijgen ze een selectie te zien van wat de productie heeft gekozen en mogen ze daaruit kiezen
Maar ik weet niet of dat waar is
Moest hier ook wel een beetje om gniffelen maar ook wel weer goed dat ze haar grenzen bewaakt. ‘’Mijn gezin beschermen’
Hahaha hij geeft ook een cursus hoe je het beste een B&B kunt runnen. Quelle surprise. Met al zn ervaring
Is me nog geen 1x opgevallen eigenlijk
Mij ook niet @Alchemy. Misschien wel omdat ik teveel van chips hou en oven baked daarom negeer
Doet me denken aan dat er ook een jonge vrouw te zien was in die aflevering maar die zie je nu ook niet meer terug?
Was vgm spanje of portugal en haar moeder woonde naast haar