Babynameninspiratie #2

Ja letterlijk dat. Sjerrutie

7 likes

Lof it :heart_eyes: voora dat ik bij de naam altijd gelijk de vertaling erbij bedenk ‘goed doel’ :joy::see_no_evil::woman_shrugging:

2 likes
  • Janneke
  • Ineke
  • Marieke

0 stemmers

Dit was vroeger mijn favoriete drieling

6 likes

Of een tweeling (of broers) genaamd Rover en Zwerver. Weet alleen nog steeds niet of het nou een broodje aap is.

2 likes

Mijn vader had vroeger drie neven en die heetten Ab Rie en Koos
En hij hield het echt vol en hij was ook geen type om daar grappen over te maken maar ik vind het toch zó onwaarschijnlijk.

12 likes

Waar erger jij je aan?

Dat iedereen de naam van mijn kind verkeerd zegt. Ze heet Nomi, maar iedereen zegt het steeds verkeerd!

Ohh maar Naomi is toch een hele veelvoorkomende naam?!

1 like

Nou ik dacht ik ga dit gewoon googlen en ik heb het gevonden?!
Het klopt inderdaad want m’n vader is opgegroeid in Castricum en het waren eigenlijk twee neven en hun vriend. Herinner me het weer.

Al die tijd getwijfeld maar het staat allemaal gewoon op internet jongens

34 likes

Ik ben echt een kleuter, maar ik moest lachen om Els Eikel.

Wij hadden ooit een voorlichtingsboekje met de tweeling Max en Xam.

3 likes

Ja Els eikel en haar broer of neef (valt buiten de print screen) Piet eikel.
Staan sowieso wel veel dubbele achternamen op de foto.

2 likes

Ja maar dat betekent charity niet alleen, liefdadigheid is ook een goede vertaling. Echt geen gekke naam in Amerika bijvoorbeeld.

2 likes

Ik vind tjerritie juist echt een lief en schattig kind en vooral leuk dat die moeder van die matchy matchy namen heeft verzonnen ipv Julia Lotte en Sophie ofzo. En dan tjerritie het leukst want t bekt wel lekker! Tjerritieee!

5 likes

Haha hierbij moet ik wel echt aan een makeup tafel denken

2 likes

Ik heb nu pas door dat hier abrikoos staat. :face_holding_back_tears:

8 likes

Zo heeft mijn ex zijn dochter genoemd. Was een goeie bevestiging dat hem dumpen de juiste beslissing was :sweat_smile:

3 likes

Ik zag gisteren iemand en zij heet Sonne Strael. Vind ze zelf heel leuk en vrolijk, maar nondeju :smiling_face_with_tear:

7 likes

En van de film a simple favour

1 like

Ahhh die vind ik leuk

Ik werd wakker met een geweldige babynaam en was zo enthousiast erover maar nu ben ik het weer vergeten :sweat_smile:

1 like

Wij zijn op zoek naar een jongensnaam! We zitten nu in de richting van Julius, Samuel, Florian, Rafael, maar hebben niet dezelfde voorkeursnaam. Elian vonden we ook leuk maar vindt mn vriend teveel lijken op aliën haha. Iemand hier nog inspiratie deze kant op?

Elias vonden wij ook leuk! Of Manuel?

5 likes

Ezra, Julian, Oscar, Hugo, Olivier, Abel

4 likes