De discussie wordt voortgezet vanaf Babynameninspiratie (Deel 1) - #6665 door Fredje.
Eerdere discussies:
De discussie wordt voortgezet vanaf Babynameninspiratie (Deel 1) - #6665 door Fredje.
Eerdere discussies:
@Jones ik moet wel een beetje lachen om de voorbeelden die je krijgt. Nella is oudere (>60 jr) PM van m’n dochter en ze is oma. En Naila is in mijn taal een heel veel voorkomende naam en wat gezien wordt als ouderwets.
Ik vind Nella eigenlijk ook echt een naam voor een olifanten baby. Maar meestal denk ik dat afgeleiden van een naam die je heel leuk vindt altijd minder leuk zijn.
Mij doet het denken aan een nijlpaard, komt waarschijnlijk omdat mijn knuffelnijlpaard zo heette
Naila heb ik zelf nog nooit gehoord! Nella vind oma tuk minder, klinkt wat harder. Maar ik ben al te verknocht aan Nellie denk ik
Ik ben op zoek naar een jongensnaam.
Ik vind dit mooie namen maar heb nog geen overduidelijk ja gevoel bij een naam. Mocht iemand zin hebben om suggesties te doen graaag!
Nathan
Samuel
Ruben
Lucas
Noud
Jonas
Abel en David passen ook wel in dit rijtje.
Jonah, Julius, Benja(min), Joas, Ezra, Felix, Boris, Casper, Merijn, Hugo, Isaac?
Aron, Levi, Cas(per)
Dank allemaal!
Oliver
En Ellie? Eventueel kan je dat een Eleonore of zoiets als officiële naam doen, mocht je vriend dat beter vinden.
Tobias
Fabian
Laurens
Julian
Thomas
Daniel
Joas
Simon
Etherdiscipline via de babyfoon bijbrengen
Wij krijgen een jongetje! Hebben nu als naam Jules. Andere optie waar we zojuist op kwamen is Ben. Ik vind Elian leuk maar zo iets vindt mijn vriend dus helemaal niets
Dus niet super ‘nieuwe’ namen zullen we maar zeggen Misschien hebben jullie nog aanvullende ideeën in hetzelfde straatje?
Louis of Charlie