Babynameninspiratie (Deel 1)

Voor mij passen ze in dit rijtje;

Romee, Loa, Lizzy, Niene, Bibi, Philou, Nola, Yuna, Vieve, Maeve, Yara, Ise

5 likes

Saar, Noor, Bodi, Izzy, Laurie, Moos, Coco, Scottie, Teddy

4 likes

Misschien Joris nog? Vind het qua stijl wel bij passen

3 likes

Ook niet echt, hadden we eerst ook nog en Jonas en Joshua.

4 likes
  • Olivia
  • Eloise

0 stemmers

2 likes

Jaaa, ik vind Penelope ook zo schattig. Maar in NL klinkt dat gewoon niet lekker, super jammer. M’n man vindt het overigens ook niks. Meh.

4 likes

Ja klopt, maar ik bedoel dan in het Engels uitgesproken. Dat vind ik heel schattig klinken. Overigens geen jongensnaam ook, dus misschien geen correcte reactie :sweat_smile:

1 like

Georgie en Stevie voor een meisje :heart_eyes:

5 likes

Ah ik vind Piper ook zo leuk! Maar idd
 In NL niet zo gangbaar :sweat_smile:

3 likes

Oké we hebben weer een andere optie als meisjesnaam haha, maar dilemma wat de mooiste schrijfwijze is:

• Bo
  • Beau

0 stemmers

En heeft iemand nog leuke ideeën wat hier mooi als tweede naam bij past?

5 likes

Beau is het mannelijke woord voor mooi, dus ik krijg altijd een beetje een kronkel van Beau voor een meisje.

Geen idee in welke hoek je zoekt voor een tweede naam dus ik ga even alle kanten op:
Bo Celeste
Bo Juniper
Bo Isabel
Bo Feline
Bo Sophia
Bo Noé
Bo Jasmijn
Bo Madelief
Bo Lauren
Bo Babette
Bo Sammie
Bo Charlotte

9 likes

Idd Beau voor een meisje vind ik niet kunnen haha.

Qua tweede naam: Bo Sophia?

2 likes

Ik heb een namenuitdaging :grin: mijn vriendin zoekt een tweede naam (jongentje) die ze wil laten slaan op hun beide vaders. Dus een combinatie van de namen Hans en Bert (yep, kan het nog Hollandser?). Ik heb zelf nog geen geniale naam bedacht maar ik dacht misschien weet iemand hier wat!

Berthan of Habert, haha nee grapje. Zijn de namen voluit Johannes en Gijsbertus bijvoorbeeld? Dan heb je misschien meer opties

2 likes

Of gewoon Hansbert? Of Hanzebert? Of zoeken ze iets out of the box?

4 likes

Hans-Bert

10 likes

Haha ja wel een beetje out of the box als in, het hoeft er niet persé een op een op te lijken maar zij moeten de connectie met die namen zien. Bijvoorbeeld voor de naam Yvonne hadden ze Ivy bedacht. Dus hoeft echt niet een op een. Een soort creatieve, moderne mix van Bert en Hans :laughing:

1 like

Is het een optie om de initialen H en B te gebruiken en daar leuke namen bij te zoeken? Dat hij vernoemd is in de initialen?

5 likes

Good luck haha

11 likes

Bertrand misschien, heb je allebei de klanken van de namen min of meer erin.

Anders een soort mix van de namen, Rens, Ben, wat @anon3219017 zegt zoiets.

2 likes