Oke dit moet anders op z’n minst de werktitel worden want ik vind het helemaal fantastisch.
Bertha
Ik krijg Gzgltygkdwszceiuw eruit
Deze naam moet hem gewoon worden voor jullie baby hoor
Haha ja echt he vind het zo gek dat m’n vriend het er niet mee eens is
Ah onze kinderen gaan Pharrell-Justice, Rapunzel en Flappermus heten
Haha bij mij oa Garfunkel en ageresief
Omg, mijn nichtje is vanavond geboren en naar mij vernoemd!!! Ze heet Veerle (mijn naam is Vera).
Ik ben altijd heel blij geweest met mijn naam en mijn zus heeft altijd wel gezegd dat ze mijn naam mooi vond maar dit had ik niet verwacht. Verder heeft ze ook mijn doopnamen.
Ik voel me heel vereerd en gelukkig, ik vind altijd dat mensen geen druk moeten voelen om te vernoemen en helemaal hun eigen naam moeten kiezen maar dit voelt toch wel heel speciaal moet ik zeggen!
Wat mega leuk! Gefeliciteerd kan me voorstellen dat dat heel bijzonder moet zijn
Lief, dankjewel!
Bij mij en mij partners naam komen er heel veel rare namen uit, maar ook ‘Likken’.
Oh wat grappig, ik wordt inderdaad ook vaak Eva genoemd. We hebben geen moeilijke naam
Vera is wel echt een moeilijke naam. Ik had namelijk bijna Vera geheten alleen mijn vader onthield de naam steeds niet
Heet je nu Eva?
Ik heb in de klas gezeten met een Emma, Eva, Veerle en Vera en was een enorme opgave voor de docenten haha. En @Veertje wat bijzonder! Gefeliciteerd!
De naam die wij voor onze zoon in gedachten hebben heeft het kind van een influencer ook.
Mijn man kwam met de naam en heeft niets met instagram en YouTube dus die kent die hele influencer niet haha, maar ik moet er zo nu en dan toch aan denken. Desondanks gaan we de naam sowieso gebruiken haha
Toen ik hoorde dat het zoontje van Simon van Nick en Simon de naam had gekregen die wij voor onze toen buikbaby hadden was ik echt even boos, ik vind Simon toch zo’n flapdrol
En zijn vrouw heet Kirsten: Nikki
Mijn moeder heeft gedroomd over de naam van onze zoon en het was de juiste naam .
Ik ben in shock, maar vooral ook omdat ze daarna zei dat ze het echt geen mooie naam vond.
Ik heb haar nog niet verteld dat het klopt, ik wil een andere naam overwegen maar mijn vriend is onvermuwbaar.
Niet veranderen als jullie die naam graag willen. Ze went wel aan de naam.