Ja! En ik moet altijd denken aan strips waarin de hond ‘kai’ zegt als er iemand op zijn staart staat ![]()
Bij Mare denk ik aan gin mare haha.
Ik vind Nora erg mooi @Veertje, maar ik kan niet op 1 naam stemmen. Dus bij deze!
In het Thais! Maakt verder voor de betekenis niet uit maar is ook een Thais gerecht.
Ik zou me om dat soort dingen trouwens echt niet druk maken want zo is er bij bijna elke naam wel iets te bedenken.
Als het voor jou de perfecte naam is, dan is het toch prima? Je kan echt op iedere naam wel iets verzinnen!
Dit is totaal niet iets waar je wat mee kunt, maar even algemeen: het is toch eigenlijk zo gek hoe dat werkt met namen. Ik ken namelijk een hele stomme Kay dus mijn eerste gedachte bij Kai is dan ook ‘ew’ terwijl ik het eigenlijk heel leuk vindt staan als ik mn gevoel daarover weg laat
maar dit is dus heel vaak het ding met namen.
We zijn ineens heilig overtuigd van een jongen en daar hebben nog geen een naam voor. Stresssssss! Nog 1,5 week en dan weten we het ![]()
Spannend! Wij komen er morgen achter. Hebben al een jongen en vond het zo moeilijk om een leuke jongensnaam te vinden. Als het weer een jongen wordt, moeten we echt ons best gaan doen ![]()
Haha hoezo stress? Je hebt toch nog wel even?
Haha ik overdrijf! Maar als we de afgelopen 3 maanden nog geen naam hebben kunnen vinden, vraag ik me soms wel af hoe we dan wél een jongensnaam gaan vinden.
Maar goed, misschien is het wel een mini Blush en die naam hebben we wel al.
Ooooh hier ook nog anderhalve week te gaan en we kunnen maar geen leuke jongensnaam vinden waar we beiden echt 100% overtuigd van zijn. Succes!!
Toevallig ging het hier een tijdje terug erover dat veel mensen lange tijd nog denken iets beters te vinden en op een gegeven moment kies je gewoon of wen je aan het idee. En op het moment dat de baby er is, voelt het 9/10 keer helemaal goed en past het bij de baby en is het niet meer weg te denken als die naam! Komt vast goed.
Haha, dat herken ik helemaal! Sommige namen vallen hier ook af om die reden. Eigenlijk stom dat dat zo werkt blijkbaar
Allemaal
Misschien Stevie het minste
Bobbie natuurlijk!
Ooh joh, wij zijn nog niet eens begonnen aan het bedenken van een naam☺️ komt wel goed hoor!!
Ik vind Georgie juist leuk voor een meisje!
Ik zie net een nederlands meisje op tiktok dat haar kindje Rune genoemd heeft, hoe zouden jullie dit uitspreken?
Ik ken een Rune en dat spreek je uit als Ruune. Vind ik geloof ik ook het meest logisch, hoe zou het anders moeten?
Ruu-nuh, althans bij iemand die ik ken spreek je het zo uit.
Zo zou ik het ook uitspreken! Had het Google gevraagd en in het Engels wordt het uitgesproken als Ruun, dat komt wel een beetje op hetzelfde neer.