Babynameninspiratie (Deel 1)

Haha, dat herken ik helemaal! Sommige namen vallen hier ook af om die reden. Eigenlijk stom dat dat zo werkt blijkbaar

3 likes

Allemaal :smiling_face_with_three_hearts: Misschien Stevie het minste

5 likes

Bobbie natuurlijk!

3 likes

Ooh joh, wij zijn nog niet eens begonnen aan het bedenken van een naam☺️ komt wel goed hoor!!

1 like

Ik vind Georgie juist leuk voor een meisje!

3 likes

Ik zie net een nederlands meisje op tiktok dat haar kindje Rune genoemd heeft, hoe zouden jullie dit uitspreken?

2 likes

Ik ken een Rune en dat spreek je uit als Ruune. Vind ik geloof ik ook het meest logisch, hoe zou het anders moeten?

12 likes

Ruu-nuh, althans bij iemand die ik ken spreek je het zo uit.

2 likes

Zo zou ik het ook uitspreken! Had het Google gevraagd en in het Engels wordt het uitgesproken als Ruun, dat komt wel een beetje op hetzelfde neer.

3 likes

Ik vind Rune zo mooi :heart:

8 likes

Ik vind het ook een mooie naam! Mijn vriend helaas niet

1 like

Ik ken een aantal jongens die Rune heten! Ruu-ne inderdaad.

2 likes

Volgens mij is dit een naam die in Vlaanderen vaker voorkomt! Voor zowel jongens als meisjes inderdaad

1 like

Ik zou het als het Engelse June uitspreken maar dan met een R haha
Dus soort Roen

1 like

Welke de mooiste?

• Alana
  • Alina
  • Lina
  • Anaïs
  • Rosie
  • Lucy

0 stemmers

5 likes

En ik vind Lucie met ie nog leuker dan met y

18 likes

Ik vind lucy het leukste klinken van dit rijtje, maar ik vind de Y in namen niet leuk

2 likes

Ben benieuwd of jullie associaties zouden hebben bij de naam Felicia? (buiten het feit of je het wel of geen mooie naam vindt)

Lief meisje-meisje, bruin haar, moeder die heel creatief is (altijd dr haar in creatieve creaties en altijd zo smaakvol aangekleed haha)
1000% gebaseerd op klasgenootje van m’n zoon.

Verder geen associaties haha

3 likes

Eigenlijk geen (negatieve) associaties behalve een prima naam.

2 likes