Jolie vind ik leuk en Vela ipv Veda. Zo heet de dochter van een kennis
Meningen over deze namen? Twijfel tussen sommige āte bekaktā / te bijzonderā
Meisjesnamen:
Mia
Ava
Elphida
Philipa
Koosje
Keesje
Flo
Philia
Giorgia
Rifka
Vita
Ottilie
Katie
Jongensnamen:
Ollie
Koos
Oos
Pim
Pierre
Archie
Freddie
Howard-howie
Philemon-Philly
Vigo
Jude
Leuke namen hoor maar misschien kan je beter een poll ofzo maken
Deze vind ik wel een beetje extra
Met in hetzelfde rijtje Pim, vind ik grappig.
Zijn het geen roepnamen? Hij heet Howard maar we noemen hem Howie?
Denk het wel! Maar zou voor mij dus een beetje much zijn
Ik vind dit een zeer breed spectrum aan namen haha
Ik ben meer van de korte en simpele namen zoals Mia of Pim
Ik heb van een aantal namen dat ik niet goed zou weten hoe je het uitspreekt (engels/NL/frans) en verder ben ik persoonlijk niet heel erg fan van de verkleinwoorden als Koosje, Keesje, Ollie, maar dat is persoonlijk. Voor Ollie zou je ook Olivier kunnen kiezen. Mijn neefje heet zo en hij wordt door familie vaak Ollie genoemd.
- Ava
- Lily
- Nora
- Moira
- Mare
- Jasmijn
- Luna
- Suze
- Ivy
- Lauren
0 stemmers
- Laurens
- Liam
- Kai
- Alexander
- Markus
- Mattis
0 stemmers
Ahh zo leuk om te zien dat Kai best geliefd is! Is ook mijn nummer 1.
Ik zou Kai en Mare samen heel mooi vinden. Betekent allebei āzeeā.
Ik dacht eerst altijd Roja, Lovis, Birk of Mattis (uit Ronja de roversdochter) maar dat voel ik nu niet echt meer. Zo raar hoe dat gaat
Haha, nu je het zegt!
Helemaal niet bij stilgestaan.
Ik kende de naam eerst alleen van het sprookje āde ijskoninginā.
Even laten bezinken, ik dacht echt de perfecte naam te hebben
Ja! En ik moet altijd denken aan strips waarin de hond ākaiā zegt als er iemand op zijn staart staat
Bij Mare denk ik aan gin mare haha.
Ik vind Nora erg mooi @Veertje, maar ik kan niet op 1 naam stemmen. Dus bij deze!
In het Thais! Maakt verder voor de betekenis niet uit maar is ook een Thais gerecht.
Ik zou me om dat soort dingen trouwens echt niet druk maken want zo is er bij bijna elke naam wel iets te bedenken.
Als het voor jou de perfecte naam is, dan is het toch prima? Je kan echt op iedere naam wel iets verzinnen!
Dit is totaal niet iets waar je wat mee kunt, maar even algemeen: het is toch eigenlijk zo gek hoe dat werkt met namen. Ik ken namelijk een hele stomme Kay dus mijn eerste gedachte bij Kai is dan ook āewā terwijl ik het eigenlijk heel leuk vindt staan als ik mn gevoel daarover weg laat maar dit is dus heel vaak het ding met namen.
We zijn ineens heilig overtuigd van een jongen en daar hebben nog geen een naam voor. Stresssssss! Nog 1,5 week en dan weten we het
Spannend! Wij komen er morgen achter. Hebben al een jongen en vond het zo moeilijk om een leuke jongensnaam te vinden. Als het weer een jongen wordt, moeten we echt ons best gaan doen
Haha hoezo stress? Je hebt toch nog wel even?