Hoe spreek je Julie uit?
- Djuulie
- Djoelie
- Sjuulie
0 stemmers
Hoe spreek je Julie uit?
0 stemmers
Anders: juulie, gewoon met een j
Zjuulie op zân Frans
Hahaha. Ja sorry, maar het is een eigenschap die de beide Feliciaâs die ik ken toevallig allebei hebbenâ:joy:![]()
Ik baalde altijd zo erg dat mijn naam daar niet tussen stond trouwens ![]()
@Okapi ooh ik vind Juulie (zjuulie) zooân mooie naam. Maar mn zwager heet Jules daarom valt ie af bij mij. Net als Maeve, zo heet de dochter van een vriendin. Zo jammer haha.
Oh ja wij vinden Djuulie dus heel erg leuk dus ik vind de uitslag van de poll nu heel stom ![]()
![]()
Maeve staat trouwens ook hoog bij ons!
Bedankt voor alle reacties op de naam Felicia. Ik was inderdaad benieuwd in hoeverre âbye Feliciaâ nog speelt en deze associatie oproept. Wisselend dus!
Een vriendin heeft laatst een Julie gekregen (Djoelie), het is gewoon een paar keer herhalen en dan is het gewoon goed. Vind het een prachtige naam, zou je er niet door tegen laten houden!
Ah haha, omdat men dan Zjuulie zegt ipv Djuulie?
Ik denk wat @Canvastas zegt, dat kan je mensen om je geen prima aanleren. En anders tsjah vind ik Zjuulie nog steeds prachtig (weet niet of dit een geruststelling is hahađ)
Ik vind Zjuulie heel leuk ik heb een vriendin die zo heet (eigenlijk Juliette maar iedereen noemt haar Zjulie omdat het makkelijker is) vind het een mooie internationale naam die alle kanten op kan en waar je kind later ook een eigen keuze in kan maken. Djoelie vind ik ook mooi, mjn dochter heeft ook een naam die op meerdere manieren uit te spreken is maar mensen wennen er snel aan en weten het dan ook wel. Of vragen wel eens welke uitspraak het is.
Wat voor jongensnamen vinden jullie bij dit rijtje passen? Ronja, Frida, Jante, Cato, Loek, Abel, Pepijn
Liefst 2 lettergrepen, 1 mag ook wel, en liefst niet al te populair.
Boet, Faas, Moos
Zit hier iets tussen?
Joep, Jip, Fedde, Lieuwe, Melle, Willem.
Pelle, Lasse, Mees, Rein, Pieter, Willem
Wij willen ons kindje graag de naam Nora geven.
Nou heet mijn man (verwijderd).
De eerste 3 letters zijn dus hetzelfde, maar de klank is wel anders.
Vinden jullie dit kunnen of is dit gek?
Dit kan prima, zo op schrift zie ik wel wat je bedoelt maar doordat de klank anders is vind ik het echt niet gek.
En Nora is een combinatie van Nordin en Sara haha ![]()
Helemaal niet gek!
Heel erg bedankt voor jullie reacties.
Haha dat had ik nog niet eens gezien.
Dat is niet mijn echte naam. ![]()
Mijn dochters 2e naam is FelĂ, had het nog nooit bij iemand gehoord dus leuk!