Babynameninspiratie (Deel 1)

Wij hebben een Ruben, maar als het een meisje was geweest dan heette ze Vera :smile:

5 likes

Cato vind ik ook leuk bij Moos!

Coco, Pip/Pippa, Julie, Juul, Lou, Sue

3 likes

Nova, Senna, Lune (spreek je uit als Loene)

3 likes

ik zou lune dus uitspreken zoals het er staat, dus met een ‘u’. Ga je dus wel vaak moeten corrigeren.

3 likes

True. Zelf vind ik hem als ‘loene’ wel mooier

3 likes

Waarom schrijf je geen Loene?

2 likes

Ik zou mn ouders echt haten als ze me een naam geven waarvan de spelling niet is hoe je het hoort uit te spreken. Je bent je hele leven alleen maar mensen aan het corrigeren.

13 likes

Oke, leuk voor je. Ik geef een suggestie voor een naam die ik uit mijn omgeving ken en leuk vind. Ik dwing verder niemand om haar kind zo te noemen he

2 likes

Even mijn favoriete topic omhooghalen, vooral nu ik het zelf weer nodig heb.
Welke jongensnaam zouden jullie nu kiezen zelf :grinning:

Voor mijzelf beetje de richting; vind Otis, Morris, James leuk. Houd niet van te Hollands, en ook niet van te ‘apart doen om het apart zijn’

Niet alsof je op een gegeven moment alles niet al kent, maar vind het altijd leuk om te lezen

2 likes

Als wij nu nog een zoon zou krijgen zou het Victor worden, de naam die net na de geboorte van onze zoon is afgevallen en al heel lang een van mijn favorieten is.

(In jouw straatje vind ik Milo, Jonas, Seth, Odin, Mika en Oliver ook wel passen)

4 likes

Wij hebben op het lijstje: Mika, Sascha, Senne/Senna

Ik hou zelf van unisex namen voor jongens, Charlie/Frankie vind ik ook leuk!

2 likes

Olin en milo en nico vind er ook wel bij passen of roan

2 likes

Als wij nu een zoon zouden krijgen zouden we hem Noël noemen.

3 likes

Oe leuk @Half.Moon.

Voor een jongen; Morris, Noah, Ralph of Laurens
Meisje; Louisa, Olivia, Claire

5 likes

Ik vind leander of Arthur leuk voor een jongen. Maar denk dat je die misschien te ver jouw voorkeur vind?

3 likes

Ja Mika is ook 1 van mijn favorieten! Maar vindt mijn man niet zo, en iemand dichtbij al… Sascha ook @Theekransje maar ook al in de familie en 2 Charlie’s bij vrienden

3 likes

Ja inderdaad iets te ‘Mythisch/Keltisch?’

1 like

Ramos, Lennox, Mats

3 likes

Mason, Toby, Milo, Micha

2 likes

Ik ken ook een Ilja en Ischa (jongens), past misschien ook in dit straatje.

2 likes