Olaf
Mads
Sef
Fedde
Zijn namen van mn eigen lijstje maar aangezien we dezelfde namen leuk vinden dacht ik wie weet!
Olaf
Mads
Sef
Fedde
Zijn namen van mn eigen lijstje maar aangezien we dezelfde namen leuk vinden dacht ik wie weet!
Of Sten?
Wat vinden jullie van de naam fea?
Wij vinden hem eigenlijk allebei heel mooi alleen kreeg ik gister ineens het woord nivea in mijn hoofd en nu twijfel ik weer heel erg 
Heeft die vriendin zelf een leuke naam (haar eigen naam dus) of een naam voor een eigen kindje? Durf niet honderd procent zeker te zeggen wat je bedoelt namelijk, vandaar dat ik nog niet op je poll heb gestemd. 

Ik zou het denk ik ook wel even van te voren zeggen. Je kan nu zeggen dat jullie erover denken maar het nog niet zeker weten. Ik zou het trouwens echt leuk vinden. Een collega van mān moeder heeft haar kind dezelfde naam als ik heb gegeven, mijn naam komt niet zoveel voor dus het was duidelijk waar ze de inspiratie vandaan had haha. Die collega had het ook eerst tegen mān moeder gezegd (of gevraagd, weet niet meer) en mān moeder vond het suuuperleuk, was echt een beetje trots.
Ik zou het niet vervelend vinden, wel lief maar ook een beetje raar. Zelf zou ik het nooit doen omdat * naam persoon * voor mij dan die vriendin is. Daar kunnen er in mijn ogen geen 2 van zijn die zo dicht bij me staan haha. Kindje zou ik een unieke persoonlijke naam willen geven.
Wij hadden dit met de naam van de beste vriend van mijn man. Heel lang gedacht dat het een leuke vernoeming zou zijn, maar toen puntje bij paaltje kwam wilde mijn man het toch niet omdat er voor hem maar ĆØĆØn NAAM is. En daar kon ik me wel wat bij voorstellen. Dus denk dat ik het ook niet zou doen
In mijn geval was het Jonas, die het dus niet geworden is
Bij ons ook! Vind het ook een hele mooie naam, enige nadeel is dat het een van de populairste namen is op het moment.
Wij hadden deze twijfel met de naam van het zusje van mijn beste vriendin.
We hebben toen besloten dat we het wel zouden doen. Maar het werd een jongetje dus we schuiven de issue op naar een eventuele volgende hahaha
(We wisten het pas bij geboorte)
Precies dit inderdaad, ik zou dan ook echt moeten wennen aan het feit dat er ineens 2 mensen met zoān belangrijke rol in je leven zijn met dezelfde naam. Zou het zelf niet snel doen
Zou ik zelf niet doen want in het Spaans betekent dat ālelijkā.
Ook dit inderdaad, dat zou in mijn hoofd gewoon niet eens kunnen, haha. Wel balen dat die naam dan afvalt!
Week 31 en nog steeds geen naam 
Wat vind je van Fia ipv Fea?
Lijkt teveel op via 
Feya(h)? 
Nog een paar random suggesties (weet jullie eisen niet, maar misschien kun je hierop voortborduren of levert het inspiratie):
Iva, Joƫlle, Ayla, Elin, Lynn, Mare, Reza, NoƩmi, Stefi, Liva, Kara, Gwen, Malou, Jade, Amber, Rosa, Freya
Dat klinkt wel hetzelfde als ālelijkā in het Spaansā¦