Robina/robine/Robie ?
Oh sorry, mijn post was misschien niet duidelijk, maar ik ben niet meer op zoek naar een naam, hoor, @Sovereign.
Meisje is inmiddels geboren en heeft, ook zonder vernoeming, een mooie naam 
Ik zit ook in de namen-bedenk-fase, misschien hebben jullie nog leuke ideeën? Ik hou van korte, stoere, Hollandse namen zoals Femke, Lotte, Maud of Wies en Noud, Ties, Niek of Gijs.
Alleen wil ik liever niet nog 5 kindjes met dezelfde naam in de klas straks.
Thijs - combi van Ties en Gijs haha
Misschien zit hier wat leuks tussen? Wel alleen jongensnamen! Had deze een keer doorgestuurd naar een vriendin die dezelfde wens als jij had!
Famke
Mette
Janne
Fien(e)
Pien
Jelske
Jelka
Lina
Hanna
Jonne
Faas
Siem
Bram
Kris
Ries
Jonas
Willem
Giel
Otis
Jona
Sten
Sjoerd
Floris
Dank! Paar hele leuke namen ertussen die alleen veel op de namen van nichtjes en neefjes lijken. En mijn man zegt bij alles âja nou, weet ik niet hoor. Het is nog veel te vroegâ. Duuuus, ik wacht nog even een paar weken en dan een nieuwe poging!
Wij twijfelden over een naam. Na een paar berichtjes hier besloten dat we ons inderdaad niks van andere meningen moesten aantrekken, en het gewoon moesten doen. En nu twijfel ik weer zo erg. Ben elke keer ook zo âbangâ dat er een naam is die beter past of uiteindelijk leuker is. En dan ga ik naamlijstjes kijken en vind ik alles weer ronduit stom of meh haha.
Heb je nog andere namen waar jullie ook een goed gevoel over hebben? Zodat je misschien kunt kijken wat het beste âvoeltâ als je je kindje ziet?
Eigenlijk niet!
Wil je dat we met je meekijken voor een alternatief, of denk je dat je alle namen wel zoân beetje hebt gezien?
Ik durf wel te zeggen dat ik het ongeveer allemaal wel heb gezien. We hebben ook een naam waar ik vanuit ga dat niet veel mensen âm leuk gaan vinden haha. Daarom twijfel ik ook wel nog erger denk ik haha!
@Superkonijn Stom dat je zo kan twijfelen hé! Wij hebben hetzelfde.
Ahhh vervelend hĂš! Wij dachten ook lange tijd dat we een âbijzonderdereâ naam of zo moesten vinden maar zijn uiteindelijk toch terug bij onze eerste keuze. Als jullie deze naam het mooist vinden, gewoon ervoor gaan! Er zijn altijd mensen die het niks vinden.
Beter eventjes een baby met een te volwassen naam dan dat je je hele leven zit opgescheept met zoân babynaam vind ik hoor!
Ps love âoude mannennamenâ als Marius, Jacob, Klaas, Karel
Jua maar hoorde vandaag over iemand begin 20 met de naam Herman en kreeg toch een error in mijn hoofd.
Haha ja Herman is wel level Gerard.
Maar een volwassen vrouw die Puck ofzo heet zou ik denk ik nog erger vinden
Die jon snow-acteur gebruikt de naam Kit Harington maar heet eigenlijk voluitChristopher is dat dan ook niet van Christina bijvoorbeeld? 
Ik volg dus een Instagram account van een man die allemaal oude honden adopteert en 2 van zijn honden heten zo https://www.instagram.com/wolfgang2242/
Hoe spreken jullie Jenna uit?
- Djenna
- Jenna
- Anders, namelijkâŠ
0 stemmers