Ik vind het zelf niet storend, maar ik ben opgegroeid in Friesland dus Doutzen is voor mij meer een mooie Friese naam dan enkel de naam van het model. Omdat er meerdere meisjes zo heetten op mijn middelbare school is het dus normaler. Als je zelf een fijne associatie bij de naam hebt zou ik het gewoon doen!
Ik vind het een mooie naam! Er is een meisje op het kinderdagverblijf waar ik werk dat Doutzen heet en in het begin moest ik steeds denken aan Doutzen Kroes, maar op een gegeven moment went het wel hoor
Wij hebben afgelopen weekend gehoord dat wij een jongetje in oktober gaan krijgen. Super leuk alleen wat betreft een naam kiezen hebben mijn man en ik heel erg twijfels. Onze dochter heet Pip en we willen dus een naam die daarbij past. Ik weet dat wij zelf een naam moeten kiezen en mooi moeten vinden, maar ik ben toch heel benieuwd naar jullie mening over de namen die wij hebben. Dus⊠Waarvoor zouden jullie kiezen?
- Wout
- Moos
- Vic
- Stef
0 stemmers
Ik vind Moos (Mosey) echt heel leuk!
Alledrie leuke namen, Pip en Vic vind ik te veel Tim en Tom
Allerleukst vind ik Stef, daarna Moos en dan Wout. Maar alledrie krachtige namen!
Moos vind ik wel echt een leuke naam, maar als ik Pip en Moos zeg lijkt het, vind ik, op pielemoos
Ja ik vind Vic zelf één van de leukste namen, maar inderdaad het minst goed passen bij Pip. Moos vinden we ook heel leuk, maar zo noemt onze dochter haar lievelingsknuffel. Het voelt dan een beetje alsof we die naam van haar afpakken haha Al zei ze zelf dat ze wilt dat haar broertje Moosie gaat heten!
Hahaha dat zeiden wij ook al! Toen dachten we nog âWij zullen wel als enige zo denkenâ Niet dus!
Mees was inderdaad vroeger ook een favoriet van mij. Alleen heet een zoontje van een vriendin van mij Mees, dus dat wil ik niet meer. Mijn vriend vind Raf ook heel leuk!
Ik vind moos heel leuk! Maar wordt dat in het Engelse geen moose?
Hm ja dan zou ik denk ik ook niet voor Moos gaan.
Sten misschien nog, of Gus?
Leuke namen! Ik heb op Stef gestemd, maar Noud vind ik ook in je rijtje passen.
Kas vinden we ook heel leuk, alleen zou ik het dan met de K willen en mijn vriend vindt het met de C mooier.
Ik vind Pip & Moos heel erg leuk klinken samen!
Bij Moos denk ik meteen aan hoe âweâ in mijn dialect een poep geur omschrijven. Wat een moos lucht is hier niet positief. Maar als je niet uit de regio midden N-B komt, hoor je het waarschijnlijk nooit
Ohhh Wout is echt mijn all time favorite jongensnaam! (helaas wilde man die naam niet)
Ik kom wel uit midden NB en ken die term ook niet haha, dus zou me daar niet door laten afschrikken @Mol
Wij hadden een naam nog voor de 20 weken echo. Een paar dagen later twijfelde ik. Inmiddels zijn we vier namen verder. Mennnnn. Bij de eerste wisten we het gewoon: dit is dé naam en klaar.
Maar nu⊠Nu heb ik een naam, heel leuk en past goed bij die van mân zoon maar hij is redelijk populair en ik weet niet of ik dat âte ergâ vind.
Moe word ik van mezelf
Namen zijn⊠rampzalig.
Dat er nog elke dag kinderen geboren worden met een naam verbaas ik me echt over
Nou echt!
Ik wil graag een âgewoneâ naam, want een mega standaard achternaam zoals die van ons gaat imo niet samen met iets exotisch. Maar tegelijkertijd wil je niet dat hij met 10 pietjes in de klas zit.
Dus jaâŠ