Die andere spice girl heet Geri, niet Gemma, áls je de namen van de SG bedoelde.
- Guy (op z’n Vlaams)
- Kris
- Lowie
0 stemmers
- Sverre
- Jurre
0 stemmers
- Jonas
- Sebas
0 stemmers
- Bram
- Willem
0 stemmers
- Lena
- Lina
- Lenie
0 stemmers
- Janne
- Hanne
- Jonne
0 stemmers
- Nora
- Sare
- Tera
0 stemmers
Super leuk al die polls. Zijn al verschillende namen op mijn
-nog lang niet gepland maar oke- namen lijstje gegaan.
Kate, Ella, Mia, Juna, Livia, Dana, Loïs, Pia, Elin, Mare
Jack, Morris, Lex, Stef, Fedde, Timme, Ivan, Jim, Simon, Jasper, Xander
Oeh zoveel mooie namen in het meidenlijstje!
Hier hebben we nog een paar weken te gaan en kunnen we maar geen keuze maken
Ik poll even mee:
- Belle
- Bella
0 stemmers
- June
- Ruby
0 stemmers
- Abby
- Juul
0 stemmers
- Robin
- Robien
0 stemmers
- Sam (meisje)
- Loek (meisje)
0 stemmers
- Fien
- Roos
0 stemmers
- Tessel
- Lena
0 stemmers
- Ruby
- Julie
0 stemmers
- Mia
- Cato
0 stemmers
Nou het lukt me even niet om iedereen tegelijk te citeren, maar @friemel @anon46493654 @DahliaDavin en anderen: dankje er zitten dingen bij die ik echt heel leuk vindt!
Het liefst wil ik een lange naam met de V met drie lettergrepen voor een meisje, als tweede naam is dat. We hebben er wel eentje maar daar ben ik niet van overtuigd.
Vivian
Vivienne
https://www.zeevannamen.nl/meisjesnamen/names.aspx? Kan je onderaan zoeken op aantal lettergrepen en beginletter.
Oh dat is een handige site! Dankje!
Maar Harper en June worden door nederlanders toch ook gewoon op zn engels uitgesproken? Of zeggen mensen dan letterlijk ju-ne ipv juuwn?
- Nora
- Nore
- Nori
0 stemmers
Mbt pesten: mijn voorletters vormen samen S.M. en daar hebben mijn ouders heeeeel lang over getwijfeld, maar ben daar echt nog nooit mee gepest of flauwe grapjes over gehoord. Eerder flauwe grapjes met mn achternaam (die rijmt op zeur of geur).
Mijn oma zegt Joen. Over de vrouw van haar broer. En elke keer zeggen we: ‘nee, djoeuuwhn’. En dan zegt ze: ‘ja, joen’
nori zo’n leuke lieve naam vind ik dat.
Jaaa onze Nora is ook vaak Nori
Wij dachten aan de naam Job mochten we een jongen krijgen. Maar nu zocht ik de naam net op en de betekenis uit de bijbel is o.a. bedrieger. Wij zijn totaal niet gelovig maar ik merk dat ik dit best stom vind… hebben jullie hier naar gekeken met het geven van de namen?
Naar aanleiding van je berichtje ben ik het gaan opzoeken en ben er tevreden over. Maar zonder jouw bericht had ik het dus nooit opgezocht waarschijnlijk
Ja, zo ben ik dus ook haha. Lijkt me stom als hij later zijn naam opzoekt en dit dan tegenkomt, maar anderzijds vind ik het ook stom om het hier van te laten afhangen…
Ja wij hebben wel naar de betekenis van beide namen van mijn zoontje gekeken (in de Koran). Vonden dat wel belangrijk.
Mijn man en ik hebben het al jaren over potentiele babynamen, maar nu het zover is om echt een naam te bedenken merk ik dat ik het heel spannend vind. Is het wel de goede naam? Past de naam straks wel bij onze zoon of dochter? En stiekem ben ik ook wel wat bang voor de reactie van voornamelijk mijn familie. Die zijn zo nuchter als wat en wij kiezen waarschijnlijk toch voor wat uniekere namen… Lastig!
Ons meisje gaat Sophie heten (jaja), maar nu wil ik haar toch graag een tweede naam geven. Wat vinden jullie nou een chique naam die erbij past en ook nog is uit te spreken in het Engels (mijn partner is Engels)? Ik vind alleen Sophie een beetje… basic.