Babynameninspiratie (Deel 1)

Charlotte?

3 likes

Charlotte
Julliet
Madeleine
Olivia

1 like

Oeh ja die zijn mooi! Ik ben dol op Charlotte maar dat is mijn partner’s ex en dat vindt 'ie ongemakkelijk. Eugh, zo zonde

1 like

Victoria
Emily
Josephine
Annabelle
Claire
Isabelle
Nadine
Pauline
Suzette
Leonore

1 like

Anne
Ellis/ Alice

1 like

Ik ken een Sophie Mae.

Sophie River
Sophie Flora
Sophie Harper
Sophie Isla
Sophie Esmee
Sophie Lily

Pfoe ik vind het lastig haha.

1 like

Oooh zoveel moois, thanks allemaal! Bij een aantal zei hij ‘oh dat is wel mooi’ dus er is nog hoop :joy:

Dit is een goed punt, niet bij stilgestaan, dankjewel. Best lastig nog allemaal.

3 likes

Sophie Rose?

2 likes

Dit wou ik ook zeggen, want ik heb deze combi zelf :raising_hand_woman:

2 likes

Wij krijgen een meisje! We hebben al een zoon Noud van 3. Leuke suggesties voor meisjesnamen die daarbij passen?

4 likes

Tess, Fien, Floor. Ik vind korte namen er wel leuk bij passen!

Ah leuke suggesties! Voorkeur gaat wel uit naar een korte naam (1 of 2 lettergrepen)

Sam
Fem
Aaf
Nouk (maar dat allitereert misschien teveel)
Lieke
Hannah
Isa
Janne
Lenne

Noud en Saar
Noud en Fiene
Noud en Jula
Noud en Emmy
Noud en Ella
Noud en Lot
Noud en Mare
Noud en Juul
Noud en Noor

Nachtmerrie voor een zwangere hier: mijn schoonzusje (10 weken eerder uitgerekend) noemt haar baby waarschijnlijk Olivier (nadat we erachter kwamen dat we dezelfde eerste letter hebben en zij 1 letter meer dan wij),

Terwijl wij al maanden zeker zijn van dé babynaam en het eindelijk eens waren over de naam, namelijk: Oliver.

Kan het opa en oma niet aandoen qua verwarring, maar vind 't zelf ook niet leuk dat het zo erg op elkaar lijkt. We hebben nog een alternatief, maar ben benieuwd of jullie nog leuke jongensnamen weten. Graag internationaal en moet passen bij de naam van zijn zusje: Emily.

Namen die we (ik haha) leuk vinden: Jonah, Benjamin, Luca(s), Elias.

Ah wat balen zeg!!

Isaiah
Jonathan
Joas
George
Alexander
Sebastiaan

2 likes

Emily en Christopher (Chris, Christoph als roepnaam)
Emily en Otis
Emily en Aiden
Emily en Casper
Emily en Alec
Emily en Jake/Jack
Emily en Brent
Emily en Boaz

1 like

Oh no!! Echt nachtmerrie inderdaad :scream:
Otis, James, Ezra, Noah, Neil?

1 like

Balen!

Oscar, Odin, Hugo, Yannick, Arnaud, Roan/Rowan, Sebastian

Al jaren hebben wij een meisjesnaam in ons hoofd, maar dat is ook de naam van de ex vriendin van een van mijn broers. Zou dat jullie tegenhouden om die naam te gebruiken? Zou het raar zijn?

1 like