Ik vind dat je een goede smaak hebt! Jammer dat je vriend James en Elliot geen mooie namen vindt. Er zijn al een aantal Schotse namen genoemd, ik vind zelf de naam Alistair (op meerdere manieren te spellen) ook mooi.
Hoewel ik Midas ook heel erg leuk vind heb ik op Elias gestemd. Maar close call!
Edit: Heb wel het idee dat Elias erg in opkomst is. Otis is al populair, dus ivm originaliteit ga ik dan toch voor Midas
Elias vind ik prachtig!
Hahaha omg, nu kan ik dit nooit meer los van elkaar zien.
@reismeisjes is de “niet afgekorte naam” (Lotte, Sara, Sofie of Sofia etc) en dan de “afkorting” als roepnaam gebruiken een optie voor je partner?
Oeh die jongensnamen, dat is moeilijk kiezen! Heb Otis gestemd maar vind Elias ook heel leuk. Ik moet alleen altijd aan iemand uit ex on the beach denken bij Elias
´´Ieke´´, maar als Yke of Ike. leuk om een keer Friese namen te zien!
In eerste instantie spreek ik hem op zijn Nederlands uit (Juu-lie-jan) maar ik zou hem hetzelfde schrijven met Engelse uitspraak.
Ja ik spreek Julian op zijn Nederlands uit. Voor de Engelse uitspraak zou ik dezelfde spelling kiezen; Julien en Juliën zou ik op zijn Frans uitspreken (zjuu-lie-en).
Ongevraagde suggesties bij D:
Joris, Sander, Casper, Jasper, Thomas, Freek, Merijn, Jonas, Wessel, Thijmen, Benjamin, Alec, Aaron, Lucas, Hugo, Nathan
Ik zou het ook zo uitspreken dju-li-jen haha. Maar komt omdat een collega een zoontje heeft die zo heet.
Ik zou bij Julian eerst op zn Nederlands denken. Maar zodra jullie zouden zeggen; dit is Dju-li-jen (dus op zn Engels) zou ik dat ook niet vreemd vinden bij deze spelling.
Met Julien of Juliën denk ik eerder aan iets Frans
Julian zou ik uitspreken als Juul-lie-jan, op zijn Nederlands. Ik heb een neefje die Guillian heet, dat spreek je uit als djuu-lie-jen. Is wel een heel andere schrijfwijze, en misschien iets te ‘fancy’ of niet jouw smaak haha.
Oh grappig ik zou dat juist weer uitspreken als Goe-lie-jan, op zn Spaans zegmaar haha
hmm lastig! waar ik woon spreek je het uit als joe-lie-jan. als ik julian zie lees ik het ook echt zoals ik hierboven schreef
ik had weer zin in een poll! welke naam vind je het leukst?
- Anouk
- Aimée
- Alice
- Ava
- mij nie belle
0 stemmers
- Benthe
- Britt
- Belle
- Bowie
- mij nie belle
0 stemmers
- Clara
- Chloé
- Charlie
- Coco
- mij nie belle
0 stemmers
- Dana
- Daphne
- Danique
- Daisy
- mij nie belle
0 stemmers
- Elise
- Ella
- Emily
- Elin
- mij nie belle
0 stemmers
- Fardau
- Fleur
- Freya
- Fay
- mij nie belle
0 stemmers
- Guusje
- Gwen
- Grace
- Gaia
- mij nie belle
0 stemmers
- Hester
- Hannah
- Hailey
- Hella
- mij nie belle
0 stemmers
- Inge
- Ilse
- Isabelle
- Ivy
- mij nie belle
0 stemmers
- Olivia
- Odette
- Olga
0 stemmers
Ik kan exht niks bedenken met de O, sorry.
- Pascalle
- Pippa
- Paulien
- Penelope
- Pleun
0 stemmers
Ik heb een kleuter in de klas die zo heet en je schrijft het ook als Julian. Maar ik zei dus juuliejeen en hij zei neeeee het is juliejan!
Haha! Wij vonden voor een jongen Noah als enige naam allebei mooi (mijn vriend vindt hem heel mooi en ik ‘wel mooi’) maar mochten we een jongen krijgen ooit nog zou ik hem toch geen Noah noemen (Nora en Noah vind ik iets té op elkaar afgestemd haha.
Wat een klote letters dit
- Winona
- Winda
- Winnie
- Wren
- Winter
- Wendy
0 stemmers
Funfact: Winda, zo had mijn man geheten als ie een meisje was. Is hij even blij dat het een jongen is
- Xoé
- Xavi
- Xiomara
0 stemmers
- Yara
- Yasmin
- Yvonne
- Yvette
0 stemmers
- Zoë
- Zoey
- Zara
- Zephyr
0 stemmers
En nu de jongens
- Aron
- Adam
- Abel
- Anthony
- Aiden
0 stemmers
- Ben
- Boaz
- Bram
- Brooklyn
- Brandon
0 stemmers
Ik snap wat je bedoelt. Bij onze dochter wisten we dat het een meisje zou worden, maar we hebben al heel lang een jongensnaam. Deze zouden we hebben gekozen als N. een jongen was geweest en is nog steeds mn lievelings jongensnaam dus als we een jongen krijgen, krijgt ie die naam.