Babynameninspiratie (Deel 1)

Even een nieuwe poll

Jongen
  • Ira
  • Olivier
  • Otte

0 stemmers

Meisje
  • Evie / Evi
  • Jente
  • Lexie

0 stemmers

Ik vind Lexie zooooo’n leuke naam, maar omdat ik bang ben voor ‘sexy lexie’ hier toch maar voor Evie/Evi gekozen.

1 like

Jullie hebben ook echt precies mijn smaak! Ben bij Nine/Niene bang dat ze Nina gaan zeggen of lezen.

Mijn andere favoriete zijn Vi(e)ve, Lieve, Fiene, Suze/Suus, Yuna, Liene, Rosalie en Wies. Misschien heb je er iets aan :woman_shrugging:t3:

2 likes

Hoezo denk je dat Julie lastig uit te spreken is? In je eigen omgeving weten ze het sowieso snel als ze het van jullie horen, en jij kunt haar dan Juul noemen als roep- of koosnaam. (ik ben het wel met je man eens dat ik namen als Soof, Saar, Juul meer een afkorting of peuternaam vind dan ‘echte’ namen)
Dus ik zou voor Julie gaan, mooie tijdloze klassieker :+1:t2:

1 like

Suus, Liene en Fiene zijn ook heel leuk inderdaad!

2 likes

Vooral omdat ik dat op internet lees haha. Onze omgeving zal het wel overnemen zoals wij het uitspreken, maar we zijn bang dat verder haar hele leven haar naam verkeerd wordt uitgesproken door anderen en dat dat vervelend is. Maar we hebben er geen ervaring mee en dus geen idee of dat echt zo is haha

Ff een poll maken hier hoe men het uitspreekt?

Ah goeie! Ik weet alleen nog steeds niet hoe dat moet haha

Wij hebben juist enorme struggles met de jongensnaam :joy:. Meisjesnaam hadden we al heel snel. Maar voor een jongen… Mijn vriend vindt Mason helemaal te gek. Maar dan denk ik standaard aan een mason jar dus nee. En hij wil die naam vooral omdat zijn favoriete gitarist dat merk gebruikt :roll_eyes:. Ik ben zelf enorm fan van Engelse/Schotse namen. James en Elliot heeft hij al afgeschoten. Dus als iemand nog inspiratie heeft. Hit me up!

2 likes

Op het tandwieltje en dan Build Poll :wink:

Hoe spreek jij de naam Julie uit?
  • Zjuulie
  • Djoelie
  • Juulie
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

1 like

Oh jouw namen vind ik ook leuk! Maar ehmm: Scott, Lennox, Adam, Colin, Benjamin, Brody?

Djuulie

(Ik vind Julie overigens een leuke naam!)

2 likes

Morris?

Ooh hier staan ook mooie tussen!

@anon37686689 Scott vind ik ook heel leuk. Maar daar kreeg ik een “meh” als reactie. Ik geef de hoop nog niet op! (stiekem ook nog niet voor Elliot want die vind ik prachtig)

@reismeisjes zo heet een nichtje van mijn vriend dus dat vinden we niet zo leuk!

1 like

Thanks! :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Morris, Ferris, Jake, Colin?

Hahahah shit daar woon ik ook. Maar niet van plan hier eeuwig te blijven dus even denken of ik dat een probleem vind. Voor een meisje had ik Charlie heel hoog staan. Tot ik bedacht dat mijn familie dat 100% gaat uitspreken als Sjarlie. De naam van jouw dochter vind ik ook heel leuk! Maar kende al teveel meisjes in onze omgeving die zo heten.

2 likes

Hahaha ja dit heb ik met zo veel Engelse namen! Ik vind Oliver bijvoorbeeld ook prachtig. Maar Olivier dan weer 10x niks. En teveel Nederlanders spreken Engelse namen zo mega plat uit. Niet te doen.

Haha mooi setje zijn jullie dus :heart_eyes:

2 likes