Mijn 4- jarige is steeds hard aan het nadenken over een naam voor de baby.
Zegt ie gister:
“Zullen we de baby anders Gerard noemen? Dat is een leuke naam!”
Hoe die daar nou weer bij komt 
Mijn 4- jarige is steeds hard aan het nadenken over een naam voor de baby.
Zegt ie gister:
“Zullen we de baby anders Gerard noemen? Dat is een leuke naam!”
Hoe die daar nou weer bij komt 
Terwijl Frank toch een vrij gangbare naam is. 
Ik heb een klein vermoeden waarom je dat kan beamen 
Ik vind het zeker mooi, heel mooi zelfs, en mijn man ook, eigenlijk ben ik er misschien toch wel een beetje uit 
Pff dat lijkt me een irritante reactie, zeg dan gewoon niets of eerlijk dat je het niets vind toch?
Vind Leon ook erg leuk maar helaas kennen we een Leon en die staat net iets te dichtbij om de naam dan toch te geven…
Haha ik dacht dus altijd dat hij echt Frank heette en laatst dacht ik eraan en wilde ik het nog vragen.
Zou ik ook doen hoor op z’n NL. Maar ik doel meer op lomp NL.
Ohhh dat is echt een leuke naam!!
Hij is ook maar kort een schattig klein baby’tje en veel langer een volwassen vent 
Mijn zoontje heeft voorspeld dat ik een tweeling krijg en die heten dan Aliyah en Ameer 
ik probeer al 3 jaar zwanger te raken zou het dan toch een goede voorspelling zijn ? haha
Maar het ligt er soms ook aan hoe men de vraag interpreteert. Ik vind het een leuke naam, maar niet zó leuk dat ik ‘m zelf zou kiezen, dan heb ik er nog wel een aantal hoger op het lijstje staan. Dus ik denk niet dat iedereen die nee stemt de naam echt stom vindt ofzo.
Ik weet nu al dat wij kritiek van familie gaan krijgen op onze meisjesnaam. Maar caaare. Wij vinden het prachtig.
Mijn moeder vindt de namen van mijn kinderen ook helemaal niks, en ik weet heel zeker dat ze de naam van de baby ook niks vindt straks.
Maar het maakt mij ook echt niks uit eerlijk gezegd, zij heeft gewoon een compleet andere smaak, en zo is het natuurlijk met heel veel mensen.
Als soort van compromis tussen Jack en Luke: ik vind de Engelse jongensnaam Jude ook altijd heel leuk. Zoals het Beatlesliedje🥰
Wel een heftige associatie als mensen het onverhoopt op z’n Duits uitspreken…
huh hahaha ik dacht altijd dat hij echt frank heette
box @Cadeaupapier
gevalletje ‘i was today years old’ 
Ik kwam voor het eerst onze naam in zo’n facebook mama blad lijstje tegen. In de top zoveel kindernamen waaraan opa en oma een hekel hebben
m’n man en ik moesten er maar om lachen. We hebben de naam al jaren, gaan we hierom zeker niet veranderen.
Ben benieuwd naar de lijst, ik kan me niet zo goed voorstellen wat voor namen erop staan? 
In het artikeltje ging het om een Australisch onderzoek, dus geen Nederlandse grootouders. Bovenste is het minst erg, onderste is de ergste.
Tabitha
Sally
Noah
Lindsay
Jack
Finn
Elijah
Charlotte
Aurora
Oh als het dat maar is. Niet per se mijn smaak, maar zijn nu toch niet zo’n dramatisch rare namen zou ik denken.