Babynameninspiratie (Deel 1)

Winx editie? :joy:

2 likes

Hahaha ja! Zag laatst dat er een real life versie op netflix komt :rofl: was echt mijn childhood vroeger

2 likes

Noem je kind naar een automerk. Ik weet dat het bij Mercedes andersom was :wink:
Kies maximaal 5 per poll.

• Austin
  • Piper
  • Morris
  • Zeta
  • Denzel
  • Hermes
  • Minerva
  • Daytona
  • Brock
  • Li Nian
  • Mercedes
  • Gordon
  • Wiilma
  • Talbot
  • Lloyd
  • Diana
  • Kia
  • Lancia
  • Lexus
  • Dina

0 stemmers

• Spyker
  • Everson
  • Dacia
  • Tobe
  • Deva
  • Ginetta
  • Bentley
  • Lotus
  • Ashton-Martin
  • Ariel
  • Turner
  • tesla
  • Jordan
  • Maxwell

0 stemmers

Ik kom er hierdoor achter dat bijna al mijn namen van mijn lijstjes met beide de top 10 overeen komen. Oeps :joy:

1 like

Hier ook een top10 naam en toen ze geboren was echt heel vaak gehoord dat ze die naam helemaal niet kenden :sweat_smile:

En trouwens voor nr 2 hebben we nu (toevallig) een minder populaire naam die het hier ook niet zo goed doet in de polls en dat is eigenlijk ook niet leuk :woman_shrugging:

1 like

Beau is het mannelijke Franse woord voor mooi, Belle is de vrouwelijke vorm. Om die reden vind ik het altijd zo raar dat er meisjes Beau genoemd worden :grinning_face_with_smiling_eyes:

8 likes

Hahaha ja herkenbaar. Eigenlijk was ik op zoek naar een naam die iedereen leuk vindt maar toch bijna niemand heeft of kent #missionimpossible

1 like

Mooi :heart_eyes::heart_eyes:

Noem je je kind liever
  • Mark
  • Geert
  • Thierry
  • Lodewijk
  • Wybren
  • Rob

0 stemmers

1 like

Ja klopt, fonetisch geschreven namen vind ik ook altijd redelijk tenenkrommend.
Do nog als alternatief?

Animal edition

• Wolf
  • Fox
  • Bear
  • Birdie / Birdy
  • Wren
  • Mees
  • Merel
  • Artis (lol)
  • Hawk
  • Fawn
  • Raven

0 stemmers

1 like

Ik vind Wren echt een prachtige naam (zal jullie niks verbazen denk ik) en zou graag als ik een kind zou kunnen krijgen hem zo noemen, alleen in NL gaat die naam zo niet goed uitgesproken worden. Ben al bang als mijn vader die naam moet uitspreken. Dus als ik in een Engelstalig land zou wonen wist ik het wel!

5 likes

Het kind van neefje van mn vriend (ja ja, volg je m nog) heet Caleb. Beide oma’s zeggen klep of klepske als die naam genoemd moet worden. Wren zou dan ook iets worden als ā€˜wurn’ ofzo gok ik🄲🄲🄲

11 likes

Ja precies of ze zeggen gewoon Ren. Al had ik niet gedacht dat Caleb zo moeilijk zou zijn :laughing:

2 likes

Ik ben helemaal excited omdat ik al namen heb bedacht voor een eventuele tweede haha. Maakt me zo blij.

Als we een meisje krijgen noemen we haar Ella. Tweede naam ben ik nog niet helemaal over uit. Ik vind Ella James tof maar misschien ook een beetje overdreven ofzo? Ella Luna vind ik ook mooi.

Als we een tweede jongetje krijgen wordt het Ezra. En ook voor een jongen vind ik James leuk als tweede naam maar daar zijn we nog niet uit.

Goed eerst maar afwachten of het ons überhaupt gegund is om een tweede kindje te krijgen natuurlijk maar ik zie het al helemaal voor me hoor :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

Amerikaanse presidentenventeneditie

Kies maximaal 3 per rijtje die je het meest aanspreken.

• George
  • John
  • Thomas
  • James
  • Andrew
  • Martin
  • William
  • Zachary
  • Millard
  • Franklin
  • Abraham
  • Ulysses
  • Rutherford
  • Chester
  • Glover
  • Benjamin
  • Theodore
  • Woodrow

0 stemmers

• Warren
  • Calvin
  • Herbert
  • Harry
  • Dwight
  • Lydon
  • Richard
  • Gerald
  • Jimmy
  • Ronald
  • George
  • Bill
  • Barack
  • Donald
  • Joe

0 stemmers

1 like

Collega van me heeft een Ezra en daarna Elias Benjamin gekregen. Ezra Benjamin vind ik ook leuk

Wat vind je van Ella Mae, of is dat ook iets te Instagram hip? :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Niet specifiek om jou maar waarom plakt ā€˜iedereen’ dat Mae opeens overal achteraan? Waar komt dat vandaan?

6 likes

Het betekent bitter… ik snap de hype ook niet zo…

1 like

Heb ik bedacht en mensen willen graag op mij lijken :raising_hand_woman:

haha nee grapje echt geen idee, maar je ziet het wel hƩƩl vaak tegenwoordig inderdaad. Ik vond het zelf gewoon heel mooi, al jarenlang, maar niet als eerste naam. Daarom als tweede naam gekozen.

3 likes