Ja klopt, fonetisch geschreven namen vind ik ook altijd redelijk tenenkrommend.
Do nog als alternatief?
Animal edition
- Wolf
- Fox
- Bear
- Birdie / Birdy
- Wren
- Mees
- Merel
- Artis (lol)
- Hawk
- Fawn
- Raven
0 stemmers
Ik vind Wren echt een prachtige naam (zal jullie niks verbazen denk ik) en zou graag als ik een kind zou kunnen krijgen hem zo noemen, alleen in NL gaat die naam zo niet goed uitgesproken worden. Ben al bang als mijn vader die naam moet uitspreken. Dus als ik in een Engelstalig land zou wonen wist ik het wel!
Het kind van neefje van mn vriend (ja ja, volg je m nog) heet Caleb. Beide omaās zeggen klep of klepske als die naam genoemd moet worden. Wren zou dan ook iets worden als āwurnā ofzo gok ikš„²š„²š„²
Ja precies of ze zeggen gewoon Ren. Al had ik niet gedacht dat Caleb zo moeilijk zou zijn
Ik ben helemaal excited omdat ik al namen heb bedacht voor een eventuele tweede haha. Maakt me zo blij.
Als we een meisje krijgen noemen we haar Ella. Tweede naam ben ik nog niet helemaal over uit. Ik vind Ella James tof maar misschien ook een beetje overdreven ofzo? Ella Luna vind ik ook mooi.
Als we een tweede jongetje krijgen wordt het Ezra. En ook voor een jongen vind ik James leuk als tweede naam maar daar zijn we nog niet uit.
Goed eerst maar afwachten of het ons überhaupt gegund is om een tweede kindje te krijgen natuurlijk maar ik zie het al helemaal voor me hoor
Amerikaanse presidentenventeneditie
Kies maximaal 3 per rijtje die je het meest aanspreken.
- George
- John
- Thomas
- James
- Andrew
- Martin
- William
- Zachary
- Millard
- Franklin
- Abraham
- Ulysses
- Rutherford
- Chester
- Glover
- Benjamin
- Theodore
- Woodrow
0 stemmers
- Warren
- Calvin
- Herbert
- Harry
- Dwight
- Lydon
- Richard
- Gerald
- Jimmy
- Ronald
- George
- Bill
- Barack
- Donald
- Joe
0 stemmers
Collega van me heeft een Ezra en daarna Elias Benjamin gekregen. Ezra Benjamin vind ik ook leuk
Wat vind je van Ella Mae, of is dat ook iets te Instagram hip?
Niet specifiek om jou maar waarom plakt āiedereenā dat Mae opeens overal achteraan? Waar komt dat vandaan?
Het betekent bitter⦠ik snap de hype ook niet zoā¦
Heb ik bedacht en mensen willen graag op mij lijken
haha nee grapje echt geen idee, maar je ziet het wel hƩƩl vaak tegenwoordig inderdaad. Ik vond het zelf gewoon heel mooi, al jarenlang, maar niet als eerste naam. Daarom als tweede naam gekozen.
Niet precies Mae maar⦠Mij lijkt het dus heel leuk om als je bijv. een meisje uit mei, juni, juli hebt de 2e naam als dat te gebruikt (of een andere leuke maand-naam). Jammer dat het niet zo planbaar is haha, dus te riskant maar dus;
Voornaam May
Voornaam June
Voornaam July
En voor een jongen dan in augustus
Voornaam August
Ik zou het dan wel bij meerdere kinderen willen, dus 1x toeval lijkt me alsnog te riskant: maar in mn hoofd best een leuk idee. š„²š„²š„²
Shit misschien heb ik mijn premature baby gejinxt door als tweede naam Mae bedacht te hebben?
Zelfde onnavolgbare reden dat Jaxx, Fos, NoƩ, Noud of Boaz vrij uit het niets ineens populair worden of werden
Ja maar dat zijn gewoon populaire voornamen, ik kom deze zo vaak als tweede naam tegen, amper als eerste. Terwijl naar mijn weten een tweede naam vaak een vernoeming is, maar dat hoeft natuurlijk ook niet perse. Viel me gewoon op.
Haha het zou wat zijn
Ik werkte ooit met iemand samen die Carla heet en haar zoon Carlo. Nmsvpe.
Dochter Carly en man Carlisle.
Inderdaad slecht te plannen; wij overwogen Julie als 2e naam, ik was 14 juli uitgerekend dus best mooi midden in de maand, 2 weken speling ervoor en daarna. Zou helemaal goed komen.
Ze werd 26-6 geboren
Staat hier niet bij maar ik vind Arend mooi.