- Ja
- Nee
0 stemmers
- Ja
- Nee
0 stemmers
- Tomas
- Kasper
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Beide leuke namen, maar voor mij nog veel leuker als ze geschreven worden als Casper en Thomas. Vooral Tomas vind ik ‘raar’ ogen
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Namen die op dit moment op ons lijstje staan. We komen er nog helemaal niet uit helaas.
Wauw wat een uiteenlopend rijtje! Verschillen jij en je partner qua stijl of gewoon een diverse smaak?
Ik vind Tomas en Kasper juist net iets leuker dan de wat meer standaard Thomas en Casper. Maar pfff, jongensnamen vind ik zo lastig. Zou daardoor bijna gaan hopen op een meisje
Wij verschillen heeel erg in smaak! Meisjesnamen waren we het al vrij vlot over eens, maar ja toen bleek het toch echt een jongen te zijn
Ik ben heel erg van de Engelse namen, mijn vriend niet haha. Ben benieuwd waar wij mee eindigen.
Ik heb een Sweder in de klas en dat is echt een onwijs leuk joch. Zegt natuurlijk niks Maar ja… namen linken aan kinderen en hun karakters is een onderwijs probleempje. Haha. Ik heb trouwens nog nooit gehoord dat hij zweter oid werd genoeg. Ken hem al een aantal jaar.
Ja eens.
Noah vind ik als enige een écht leuke naam, maar ja, wil liever ook niet zo’n populaire naam
Hahaha ja zo lastig idd!
Wat vind je van iets als Alec, Evan, Jack of Quinn?
Ik ben eigenlijk op zoek naar echt unieke namen. (M/V) Die zeg maar niet in de top 100 horen of misschien zelfs waar je nog nooit van gehoord hebt.
Bij voorkeur 4 letters (min 3- max 5) Wat ik mooi vind is 2 klinkers in de naam.
Lekker lastig maar misschien weet iemand toch iets leuks?
Voorbeeld: Enza, June, Laro, etc
Geen idee, ik denk geen voorkeur als het maar iets is wat je niet zo vaak ziet/hoort haha.
Jongen: Noam, Trez, Lander, Sten, West, Tren, Aram, Ilan, Milas, Nimm, Jeb
Meisje: Veer, Nila, Fia, Mint, Isla, Inte, Mea, Reva, Jare, Kess
Jack vind ik ook heel leuk
Reva vind ik zooooo mooi. Is een goede optie als we ooit nog een meisje krijgen.
@Tubing ik vind Raya ook heel mooi. En Resa, Novi en Liva ook. En Vida.
Nolan vind ik ook wel leuk. Net als Morris, Allan, Jorik/Jorrik. Maar dé naam lijkt er maar niet tussen te zitten.
Je hebt nog even dus om er over na te denken haha. Ik ben nu 12 weken zwanger, voel gelukkig nog geen druk, maar ben wel bang dat we nooit uit een jongensnaam gaan komen.
Goede suggesties die we ook al wel overwogen hebben, maar het toch net niet zijn. Dank!
Vind je Sverre dan misschien een leuke naam? Het Noorse prinsje heet zo en die hoor je nu wel iets vaker in NL, maar is nog steeds origineel. Je spreekt het uit als Swerre. Dus een beetje gevalletje Sven waar de v ook een w wordt.
Voor een jongen Stach of Skyler, ken verder niet veel unieke namen.
gerben en frank toch?! degelijke combi
Huh, spreek je Sven uit als Swen? Ik zeg altijd Sven met een v en dat lijk ik ook bij anderen te horen? Er is in elk geval nog geen Sven geweest die me heeft gecorrigeerd