Babynameninspiratie

Ik vind het na een half naar nog steeds “vreemd” klinken maar dat vind ik ook als mensen het hebben over mijn “dochter.”

@360 vind jullie naam zo tof!

2 likes

Ik moest ook zo wennen aan de naam in het begin. Tijdens de zwangerschap gebruikte wij altijd zijn “werknaam” en nooit de naam die we hem zouden geven. Heb hem zelfs in het begin nog per ongeluk genoemd bij zijn werknaam. Na 3 maanden nog steeds niet gewend en idd vooral gek als anderen zijn naam zeggen.
Ik ben wel benieuwd hoe jou zoon heet @360. Heb het nergens zien staan maar veel reacties hier gelezen dat het zo’n toffe naam is!

2 likes

Jaaa ben ik ook heel benieuwd naar @360! Wil je het niet heel snel in een spoiler posten en weer weghalen? :blush:

@Oelek @Glitch haha oh nou zijn de verwachtingen wel hoog hoor! Ik stuur jullie wel even een PB :smiley:

2 likes

Ik ben ook heel benieuwd, idd ook vanwege alle enthousiaste reacties haha

1 like

En Pokémon namen :rofl:

2 likes

ik ben ook super benieuwd :smile:

Hoe vet als je kind dan Snorlax Smit heet.

9 likes

Hier staan ook wel wat mooie namen in:

Pareltjes hoor:
My-doesnylove
Pâte-de-Loupé
Queen-Blessing
:star_struck:

https://viraaltjes.nl/165-absurde-babynamen-nederlandse-ouders/

1 like

Ik ben op mijn werk de broertjes Jazz en Soul tegengekomen. Not kidding.

5 likes

Hele leuke naam!

Jongens namen vonden wij enorm lastig.
Wij hadden

Mees
Melle
Sepp
Finn
Jax

Uiteindelijk hiervan een gekozen voor ons zoontje van nu 3 maand.

2 likes

De twee namen van mijn zoontjes staan ook in deze lijst! :blush:

1 like

Wij hebben nu 4 op ons lijstje, waarvan één overduidelijke favoriet. Mijn vriend weet het al zeker. Ik vind het lastig om zeker te weten dat dit dé naam is.

Lotte
Emma
Fenne
Fenna

5 likes

Als ik ooit een meisje krijg vind ik Vanessa en Sienna heel mooi. Jongensnamen geen idee, vind ik veel moeilijker.

Edit: Finn vind ik voor een jongetje wel leuk, maar ik weet dat vriend die al vreselijk vindt en heb het gevoel alsof de helft van alle jongens die de afgelopen 5 jaar geboren zijn Finn heten.

2 likes

Als wij een meisje zouden krijgen zouden (het wordt een jongetje) we haar Lotte noemen! Vind ik nog steeds een hele mooie naam :blush:, Emma vind ik ook heel mooi maar die was al bezet in de nabije omgeving haha.
Hoewel ik vrij zeker ben dat ik volledig anoniem hier ben, vind ik het toch nog te spannend om onze jongensnaam te plaatsen :sweat_smile:

4 likes

Mooie namen! Doen jullie ook een tweede naam? Ik vind het zo lastig uit te zoeken wat leuk bij elkaar past

1 like

Nee, wij gaan voor één naam. Dat scheelt weer :sweat_smile:

1 like

Wat grappig! Ben nu wel benieuwd haha !

De eerste en derde van je lijstje!
Welke is van jouw zoontje?