Babynameninspiratie

2de!

1 like

Dat is ook heel lastig! Bij mij heeft het geholpen om de naam een paar keer (icm de achternaam) op te schrijven en ook hardop uit te spreken naar elkaar als je het over de baby hebt.

Ons keutel is nu 4 wkn oud en ik moet nog steeds een beetje ‘wennen’ aan zijn naam hoor!

Stel je moest van de naam Sidney een ‘vrouwelijke’ variant maken. Wat zou je er dan van maken?
Sidney kan gewoon voor een meisje maar ik ben benieuwd of jullie alternatieven weten die ik leuker vind :face_with_hand_over_mouth:

Was t ook t eerste wat ik dacht! (En Tante Sidonia, maar das toch een minder groot succes denk ik)

3 likes

Sanny, Senny, Cindy^, Cynthia zijn de eerste namen die in me opkomen…

1 like

Denisa, Cindy, Desi

1 like

Wat zijn jullie associaties bij de naam Gwen?

ja ik dacht dus ook aan die gwenn en aan glenn haha!

thanks!

1 like

Thanks voor de input iedereen! We gaan een ermee puzzelen. Het wordt langzaam tijd om een knoop door te hakken

Ik vind het een leuke naam! Heb er geen associaties bij eerlijk gezegd.

Voordeel dat de naam minder populair is maar het is geen onbekende naam, als je begrijpt wat ik bedoel.

Heel leuk! Ik ken een Gwenn met 2 n-en dus, maar vind de naam met 1 n ook erg mooi.

1 like

ojaaa nu je het zegt!

Oh gwenn vind ik ook eigenlijk wel leuk, thanks!

1 like

Ik vind het leuk, moderne vernoemingen als doopnamen. Maar het draait om wat jullie vinden :slightly_smiling_face:

1 like

Ik snap zelf niet die dubbel x hij jaxx. Is het dan jeksshh in plaats van jeks?

Dit vind ik ook het moeilijk aan namen kiezen!
Ben getrouwd met een Zuid Afrikaan, dus wij hebben voor zoontje een African (Pedi) voornaam en Engelse middle name.
Dat willen we voor nieuwe baby ook doen. Nou hebben veel mensen in mijn familie Engelse namen, dus dat is makkelijk vernoemen. Maar nu wil ik het liefst de volgende middle name (weer een jongetje) als combinatie van mijn oma en opa’s naam hebben. En die is nogal ingewikkeld!

Blijft toch wat, zo’n verantwoordelijkheid je kind een naam te geven :wink:

2 likes

Ik heb de namen gemist, maar ik dacht meteen aan Marlon als vernoeming van Marleen

2 likes

Ben zomaar benieuwd wat mensen van de naam van onze dochter vinden. Haal het zo weg ivm herkenbaarheid.

Weg

10 likes

heel mooi!

1 like

Heel mooi! Stond op het lijstje voor een dochter maar we kregen een zoon :blush:

1 like