Hahaha blij met een dode matcha. Ik ga vanmiddag ook wel ff kijken bij de Holland and Barret haha. Wel lief van je in ieder geval!
Ik ga ipv biscuit een taart bakken met wolkencake. (Schoonmoeder had nog wat pakken uit een kerstpakket) Zou je die eigenlijk ook kunnen stapelen? Dus twee bakken en dan allebei halveren en op elkaar stapelen met vulling…
Ja denk ik wel! Ik stond laatst in de Appie voor het schap en dacht hetzelfde haha
Ja dat kan!
Ik heb ook best dure Matcha dus helaas geen tips sorry! Hadden ze het bij Holland en Barrett?
Ik heb het bij de Etos gekocht nu! Ook duur, maar geen hele grote verpakking en gezien ik er alleen mee bak af en toe is het prima zo.
Ik ben alleen zo ongeduldig haha. Dus ze zijn wat grover geworden, maar wel lekker!
Zelf mokkataart gebakken, was de lievelingstaart van mijn vader

De looks zijn niet geweldig, maar hij smaakte heel goed. Volgens mijn moeder de beste mokkataart die ze ooit geproefd heeft hehe.
Die ziet er heerlijk uit zeg! En wat fijn dat je moeder hem zo lekker vond.
Taarten / koekjes / desserts met mokkasmaak vind ik zó lekker, en dat terwijl ik amper koffie drink. Mag ik vragen welk recept je hiervoor hebt gebruikt?
Gisteren de browniekoeken gemaakt, zooo lekker
Zo leuk dat je ze ook gemaakt hebt! ziet er goed uit!
Ik wil aankomende week een slof gaan maken waarbij ik de slof al de avond ervoor wil afbakken. Kan ik deze dan het beste in de koelkast bewaren of juist buiten de koelkast?
Als je echt alleen bodem met spijs doet zou ik hem gewoon buiten de koelkast bewaren.
Gisteren voor het eerst een carrot cake gemaakt

Millionaires shortbread van Rutger. Met zelfgemaakte dolce lecce. Super fijn dat dit een recept niet fout kan gaan. kennen jullie nog meer van dit soort recepten?
Wil voor m’n verjaardag een lagentaart bakken, heb eigenlijk nooit iets anders dan een appeltaart of kwarktaart gemaakt. Ben even benieuwd of een lagentaart lastig is om te maken? En Drip effect, lastig?
Wil dan zoiets qua vorm zeg maar en naar smaak decoreren met zooi
Maar denk dat ik dit moet verwachten met mijn skills hahahhahaha
Hoor super graag ervaringen!
Ik heb van de week toevallig een lagen taart gemaakt en het is vooral Jantje veel werk en sommige dingen moet je wel echt erg oefenen (vullen op een manier zodat niet alles er direct weer wordt uitgedrukt etc).
Vooral afstrijken is oefenen, een naked cake zou denk ik al makkelijker zijn?
Ja je taart is echt mooi! Ziet er ook heerlijk uit! Ben ook bang dat ik me teveel op de hals haal en wss teleurgesteld ga zijn, omdat ik te hoge verwachtingen ga hebben hahah, ik ken mezelf. Het ziet er alleen zo enorm mooi uit! Een naked cake ziet er ook tof uit, de bovenkant wil ik toch volgooien met lekkers. Heb alleen echt weinig tot geen speciale bakspullen. Heb je iets speciaals gebruikt qua tools?
Kijk, een recept wat niet fout kan gaan, dat klinkt mij als muziek in de oren. Deze gaat op de baklijst voor binnenkort Het ziet er heerlijk uit!