Ze zien er goed uit hoor! Was het moeilijk om het op de juiste temperatuur te krijgen en ondertussen te mixen? En wat ga je als vulling/topping doen?
Heel mooi!
Nee helemaal niet! Je moet gewoon af en toe ff je vinger ertegen houden en as het dan iets warmer voelt dan je vinger zelf dan is de temperatuur goed!
Ik ben nu bezig met m’n botercrème te redden die uiteraard is geschift. Heb hem verwarmd zodat het nu weer een geheel is, maar nu is het natuurlijk meer zalf dan luchtig. Dus nu weer terugkoelen in de koelkast #kneusjesbakker
Er komt dan caramel botercrème in als dat gaat lukken, met stukjes stroopwafel en caramel erover.
Ja het is mega plakkerig, dus het helpt als je het beslag ff in de koelkast zet zodat het harder wordt en je bloem op je handen doet tijdens het rollen van de balletjes.
Volgende keer! Ze zijn wel lekker
Dit schijnt ook te werken. Dan bak je gelijk losse laagjes.
€ 3,84 30% Off | Siliconen Gelaagde Cake Ronde Vorm Mold Keuken Bakvormen Diy Desserts Bakvorm Mousse Cake Moulds Bakken Pan Gereedschap
Voor degene zonder instagram of die het nog niet gezien hadden, ik zag net bij Rutger dat ivm het jubileum van Baktotaal Bouwhuis.com er vandaag 10% korting op alles is en er vanaf 25 euro gratis verzonden wordt!
Ik zag via via deze crowd funding bij voor de kunst en dacht: wellicht zijn er mensen hier dit wel heel tof vinden.
Ken Saakje niet persoonlijk, maar vind het concept echt heel tof!
https://www.voordekunst.nl/projecten/11615-saakjes-bakvorm-1#donaties
Wat een leuk idee. Ik heb van Saakje een heel mooi bakboek.
De vorm zelf is niet echt mijn ding, ik hou van klassiekere vormen van bijvoorbeeld Nordic Ware, maar ik vind het wel heel gaaf dat ze een eigen vorm heeft ontworpen!
Super tof, bedankt voor het delen! Ga hem denk ik wel kopen, vind hem erg gaaf Leuke site ook, ga ik zeker wat inspiratie van halen.
Haha ik had precies dit afgelopen weekend. Heb nu een voorraadje in de vriezer
Ik heb tartelettes gemaakt met gezouten karamel en chocoladeganache! De karamel is eigenlijk net iets te vloeibaar maar gelukkig wel heel lekker
Oeoeoeooeoe! Dit echt helemaal in mijn straatje. Heerlijk!
Ik wil deze ook gaan maken maar matcha is echt van goud gemaakt joh. Was bij de toko en alle goedkopere zakken waren op. Waar kan ik voor een beetje schappelijke prijs matcha kopen? Iemand tips?
Ik heb nog twee zakken matcha uit Japan staan, als die niet over datum zijn mag je ze van mij hebben voor verzendkosten. Ik vind matcha zo vies
Oh dat klinkt top!
Sorry dat ik je direct weer teleurstel maar ze zijn goed tot 2018 misschien toch maar eens weg mikken, in mijn hoofd had ik ze pas vorig jaar gekregen maar 2020 is een beetje een time warp blijkbaar