Baktopic #4

Weer een nieuw pakketje de deur uit :smiling_face_with_three_hearts:
Royal icing, fondant en bloemen ook met royal icing.

Op de hartjes zit eetpapier, die heb ik los besteld.

55 likes

Weer iets nieuws glutenvrij gebakken, dit keer strawberry cheesecake shortbread (deze). Was lekker, maar ik denk dat ik de volgende keer meer aardbeien en/of verdere aardbeien zou gebruiken, want ik vond het nu niet aardbeiïg genoeg smaken.

15 likes

Vanochtend de hungry animals getest. Volgende keer probeer ik een ander recept om de print wat duidelijker te krijgen. Het is eigenlijk de bedoeling dat je een bolletje ijs in de bek legt maar mijn kind wilde liever fruit.

58 likes

Omg! Zo leuk met dat fruit erin ook!

2 likes

Ik heb mijn eerste Nordic Ware vorm besteld, echt veel zin in! Mijn kind wordt volgende maand een jaar, dat is ook de aanleiding geweest voor deze aankoop haha!

Nu nog even op zoek naar een geschikt recept :honeybee:

26 likes

Ga je geen spijt van krijgen! Ik heb deze (uiteraard hahah) ook en is groot favoriet hier in huis. Er staat sowieso altijd een recept op de wikkel. Op de nw website kun je er ook veel vinden.

Edit: ik gebruik hem ook vaak voor het avondeten. Succes gegarandeerd.

1 like

Zo cute :smile:.

De koekjes zijn prachtig @Barbamama.

3 likes

Volgens mij had ik hem bij jou voor het eerst gezien inderdaad! :eyes:

2 likes

Zo leuk!! :heart_eyes: Ik twijfel ook al zo lang of ik hem ga kopen! Misschien is jouw post een teken voor mij om het gewoon te doen haha

1 like

Hoe gebruik je hem voor het avondeten?

4 likes

Hartige taart/quichedeeg vullen met meestal iets van groente en ei. Niet de mooiste foto maar kon zo snel even geen betere vinden:

17 likes

Ik heb dit boek inderdaad direct besteld! Vind haar erg leuk, vaak originele en lekkere maar niet al te ingewikkelde recepten dus ik ben benieuwd naar het boek.

1 like

Ja ik heb ook besteld. Volg haar al lang en heb nog geen echt bakboek, dus 1 en 1 werd twee. Gun het haar ook wel erg, zo stoer dat ze het allemaal onder eigen beheer doet ook.

4 likes

Ik heb het boek ook besteld. Ze deelt altijd leuke en mooie recepten vind ik, dus dat verwacht ik ook in het boek. Verder vind ik haar als persoon heel leuk overkomen dus dan gun ik het haar ook.

1 like

Ziet eruit als een boek wat ik zou willen hebben :heart_eyes::heart_eyes: maar heb al zoveel. 🫢 Dus ik denk er nog even over na.

1 like

Ik ga weer een taart bakken voor mijn nichtje en ben vandaag eindelijk maar eens begonnen

Hahaha laten we het midden aanzicht maar eventje negeren :joy: Ik ben van plan om aan de zijkanten een soort van oceaan leven te tekenen met botercrème maar hoogstwaarschijnlijk is dat veeeels te ambitieus en wordt het fondant. Wil voor de taart dat recept van @FrauHelga proberen met de gecondenseerde melk maar wil het eerst uittesten ergens deze week dus ben benieuwd of het me allemaal gaat lukken want heb natuurlijk ook nauwelijks weer tijd haha

40 likes

Een prisma van isomalt :grimacing:

4 likes

Is dacht ook aan iets van een prisma
Waarbij er wit in gaat en dan het elektromagnetisch spectrum eruit oid
Maar het hangt er wel vanaf of het cake of taart is of iets anders

3 likes

Misschien echt next level, maar ik dacht meteen hier aan

3 likes

Ik maakte een pound cake met cream cheese frosting. Erg lekker!

36 likes