Ik denk graag mee! Wat is de bedoeling verder precies, maak je 1 groot werk of moet je voor meerdere mensen een dessert maken? En wat heb je vorige keren gemaakt? Dan heb ik een beetje een beeld.
Hij is af! Ben er wel blij mee. Afgezien van hoe de botercrème schelprand eruit ziet want die is echt slecht. Mijn nichtje zit in het bootje haha dus die heb ik even gecensureerd. Je wilt niet weten hoe lang ik bezig ben geweest met die kutvlaggetjes op die boot hahaha ik heb er zelfs om gehuild op een gegeven moment maar hij is af!
Of een moussetaart met een mirror glaze? En de glaze dan kleuren met fruit, en je kunt zelfs verschillende kleuren glaze gebruiken. Maar weet niet hoe origineel dat is
Wauw ik vind jouw taarten altijd zo leuk en creatief! Heel mooi gedaan. De naam van je nichtje is wel leesbaar, weet niet of je dat erg vindt.
Die definitie doet me meteen denken aan iets met een prisma! Dus dat er licht op valt en het dan in een regenboog eruit komt zegmaar, misschien kan je iets in die hoek zoeken? Ik werk veel met licht/lasers (natuurkundige) en licht kunnen we op die manier uitsplitsen in verschillende kleuren/golflengtes (:
Edit: vergeet altijd dat hij een ‘slight smile’ emoji pakt haha
O en zie nu dat het al was voorgesteld, had nog niet verder doorgelezen. Ben benieuwd wat je uiteindelijk maakt!
Dank je wel! Echt heel lief! Ohh nee dat is denk ik niet zo erg, maar heb wel even haar gezicht eruit gehaald want dat leek me een minder goed idee haha.
Zo creatief en leuk! Ik ben nog steeds niet over die duiventaart heen. Die vond ik echt geweldig!
Awww dank je wel! Haha Ja de duiven taart was voor mij toch ook wel mijn favoriete project haha
Geweldige taart weer @Otzi Inderdaad leuk om je vooruitgang te zien.
Ik heb een algemeen vraagje: maken staande mixers over het algemeen veel lawaai? Ik heb net een Severin overgenomen maar bij het aanzetten lijkt het net of hij wil opstijgen
Ik heb geprobeerd om van dit type wat geluidsfragmenten te googlen maar het zijn vooral reclamefilmpjes met een gezellig muziekje eronder haha
Volgens mij wordt het geluid ook bepaald door het vermogen van het apparaat en of het een directe/indirecte aandrijving heeft. Een indirecte aandrijving maakt iets meer geluid en heeft meer vermogen nodig om dezelfde kracht te kunnen leveren. Ik denk dat dit ook het geval is bij de Severin die je hebt overgenomen.
Ze maken altijd geluid, maar ik merk wel een heel erg groot verschil tussen de KitchenAid en de goedkopere (weet het merk niet meer) die ik eerder had. Die goedkopere maakte ook superveel lawaai
Heeft iemand hier wel eens een bruidstaart gebakken? Ik ben door iemand gevraagd om dit te doen en zei dat ik er nog even over na ging denken. Het moet voor iets van 25 man zijn, dus dat valt wel mee.
Ben benieuwd of jullie tips hebben, stapeltaarten maak ik bijvoorbeeld niet zo vaak, maar dat is voor een bruidstaart toch wel heel mooi. Dus ik wil sowieso de komende tijd oefenen als ik het ga doen.
Kilo kersen in een taart verwerkt ihkv unsuccessful adult: de eerste keer dat ik iets heb gebakken zonder bakmix… wat een werk
Maar het ziet er echt lekker uit! Dan is het toch succesfull baking!
Aww haha wat cool dat je het hier gewoon deelt! Weet je dan wat er mis ging? En was ie wel gewoon lekker?
Ik heb dit voor mijn zus gedaan. Heb toen wel 1 lagen taart gemaakt maar dan klein en nog twee normale zodat er zeker genoeg was en dat iedereen met allergieën ook mocht.
Ik heb er toen verse bloemen op gedaan met witte frosting.
Haha dit doet mij denken dat ik jaaaaren geleden het leuk vond om cake pops te maken. Had toen keer van Angry birds gemaakt.
Totaal niet mooi ofzo, gewoon voor de lol. Een vriendin had paar jaar later een kind gekregen en ging een kraamfeest houden. Ze had deze foto gezien en vroeg mij om een taart te maken. Dus ik gaf eerlijk aan dat ik dat helemaal niet kan… ze bleef volhouden dat ik niet zo bescheiden moet zijn… en uiteindelijk boos dat ik nee bleef zeggen. Ik wilde toen een Angry girl maken als cake pop toch maar niet gedaan .
Vandaag vieren we alvast de derde verjaardag van mijn zoontje dus het was weer tijd voor cake! Het thema is drienosaurus.
Ierse koffiecake.
Kersen cranberrycake met groene chocolade en frambozencake met paarse chocolade.
Citroencake.
Nog meer kersen cranberry.
En de minst mooie (maar wel altijd als eerste op). Limburgse koekjestaart met dinosprinkels.
Wow!