(Barbie)poppen-nostalgie-topic


Tadaaaaa hij staat tegenwoordig weer full glam bij ons op de hal.
Niet mijn Barbies overigens. Deze zijn van mijn dochter
Mijne liggen allemaal bij oma die kreeg ik niet mee
Anders had oma geen speelgoed grrrr

Edit: hahaha wat doet die plakbandhouder daar

4 likes

Nou en! Zou ik niks opuit doen. Het maakt toch niet uit wat hij ervan vindt?

3 likes

Ik weet nog heel goed dat we in België op vakantie waren met mijn neefje en nichtje en we mochten allemaal speelgoed uitzoeken in een speelgoedwinkel. Zij renden meteen naar buiten speelgoed, maar ik kwam in een gangpad met alleen maar Barbies, dat gangpad leek echt op een Makro gangpad zo groot. Aan de ene kant stonden de “normale” Barbies gewoon in hun normale verpakking en de andere kant was een en al vitrine met allemaal speciale Barbies netjes uitgestald op zo’n houder. Moest echt huilen toen mijn ouders wilden gaan want die Barbies waren zooooo mooi.

Ook tering duur, 250 gulden voor een Barbie met alleen een baljurk. Zie dat gangpad nog steeds zo voor me, zo mooi was dat.

6 likes

Als ik een dochter had zou ik haar gewoon alleen maar Barbies geven en geen ander speelgoed. :smiling_imp: oh ja ook bij een zoon. En dan het liefst met een speciale Barbie kamer waarin alles uitgestald staat.

1 like

Dat dacht ik ook bij mijn nichtje, heb een paar Barbies voor dr gekocht (die ik zelf echt mega mooi vond natuurlijk), maar die heeft ze nooit aangeraakt. :frowning:

1 like

Ah wat jammer. Wie weet komt de liefde nog!

1 like

Neh, ze is inmiddels 11 en vindt ze echt stom haha.

1 like

Ff geen Barbie maar wat ik ook prachtig vind zijn van die grote poppenhuizen van vroeger. Een vriendin van mij had vroeger een groot poppenhuis wat die vader zelf had gemaakt. Vond ik ook geweldig. Maar vooral dit soort:

10 likes

Is dat niet die uit het Rijksmuseum?

2 likes

Frans Hals museum in Haarlem! Alhoewel, dat denk ik:

2 likes

O ja! Dit is die van het Rijks

3 likes

Hahahaahaha dat Amerikaanse accent

2 likes

Hadden jullie ook Ken/mannelijke Barbies? Ik vond die echt heel stom.

1 like

Wij hadden 1 knappe ken in pak en 1 alladin, dus het was altijd vechten om wie mocht spelen met die ken in pak :joy:

1 like

Ik had een knappe ken maar ook zo’n neppe en die laatste vond ik stom.

En de hond heeft die knappe toen als speeltje gebruikt dus had ie een kapotte hand en was ie bijna onthoofd maar toch speelde ik er altijd mee.

1 like

Ik had een knappe ken (die vond ik leuk) en een lelijke en die vond ik stom. En nu voel ik me echt schuldig dat ik de lelijke nep ken zo stom vond omdat het een cadeau van mijn ouders was.

Ik krijg door dit topic zin om nieuwe barbies te kopen haha, maar ja wat moet ik er mee?

4 likes

Ja! Die had je wel nodig om mee te seksen natuurlijk. Al was action man daar veel meer geschikt voor

5 likes

Ja Ken was echt een metromannetje hè? Met te weinig scharniertjes ook.

1 like

action man en Ken oke, maar jullie vergeten deze knapperd:

(niet mijn foto dit keer)

2 likes

Wie of wat is dit?

1 like