(Barbie)poppen-nostalgie-topic

Aangemaakt wegens vervuiling van ‘Verdwenen merken en winkels’. Opdat we ook niet vergeten dat Barbie gewoon nog bestaat!

4 likes

@Blush deel je Disney-trauma met ons!

2 likes

Ik had een Maxima barbie, was er dol op

1 like

Zal hier ff verder gaan. Maar deze had ik ook! Vond deze moederbarbie alleen niet zo leuk dus ik speelde dan met die baby’s en mn andere barbies en dan was deze de oppas. Soort van draagmoedersysteem ofzo haha

7 likes

Mijn eerste Barbie was een Jasmine (van Aladdin) barbie. Die ging overal met me mee.

Mijn ouders wilden me eerst geen Barbie geven omdat ze vonden dat het een verkeerd onrealistisch vrouwbeeld uitdroeg, maar toen ik elke keer in de speelgoedwinkel toch verlangend naar de Barbies bleef kijken, hebben ze uiteindelijk toch toegegeven. Hoewel ik het nu zeker eens ben met hun punt, vind ik het ook wel stoer dat ze het uiteindelijk toch los konden laten. Ik heb wel veel plezier gehad met mijn Barbies.

@Tampie die met dat gekleurde haar had ik ook en daar moest ik om huilen omdat het helemaal niet werkte.

5 likes

Mijn favoriete Barbies

Samenvatting

image|666x500

image image image

10 likes

OMG mijn hart maakt zoveel sprongetjes. Hoe maak ik een spoiler? Ik had bad Shelly!!! Was er zooo blij mee haha.

10 likes

Als je een reactie plaatst kun je rechtsboven ren wieltje aanklikken waar ‘verberg details’ staat :slight_smile:

Jaaa leuk he I feel all nostalgic

1 like

WHAAAAA
Ik heb bij Mn ouders op zolder gekeken en kijk wat ik nog vond!! Mijn lievelings was turn Barbie met die scharnieren. En de rechter, die noemde ik Patty. Verder had ik nog een donkere Barbie die kapper was en een Barbie met dreads. Die noemde ik Fatima. Zo jammer ik heb er enorm veel weggegeven.

19 likes

Paars is popje in doosje @Briseis

2 likes

turnster Barbara is lenig voor haar hippe tv. Ok ik stop nu echt!

13 likes

Ik heb een balletbarbie, die heeft ook van die gewrichten!

PS Is het al tijd voor een Barbietopic

3 likes

Barbie, evi, Shelley, Shirley
Die boekjes haha

2 likes

Grappig trouwens dat die derde van rechts een outfit aanheeft die je nu ook weer op straat ziet!

3 likes

JA HET IS TIJD hahaha

1 like

Ik had deze!! En ook die twee rechter barbies uit het rijtje! En in had die strakke paardenstaart van die aller rechtse ook los geknipt en toen had ze forever een staartbobbel in haar haar, zo jammer!

51on3FhlWnL

20 likes

Hahahah ik had deze. Why? image

24 likes

Dat badje ging bubbelen als je in de eend kneep en Shelly had een schakelaar op haar rug waarmee je haar kon laten spetteren.

28 likes

Oh wat goed dat je dat nog weet! @Briseis Had ik maar niet mn Barbie meubels weggegeven :stuck_out_tongue:. Mijn zus was trouwens nooit zo into Barbie, zij had daar ook niks van maar ik herinner me wel zo’n roze auto/camper. En ik moest dan vragen of ik ermee mocht spelen hahaha. (Ja wij deelden wel speelgoed als het kon maar leeftijdsverschil).

Nou even over een ander soort pop…je had ook van die soort fee achtige dingen die ff door de lucht vlogen. Kan het nu niet opzoeken.

1 like


ik had deze en ze had de waterpokken die je weg kon halen met warm/koud water


en ik had een skipper met een jojo waarvan mn moeder bij het openmaken van de doos het touwtje van de jojo per ongeluk had doorgeknipt, ik ben daar geloof ik nog steeds niet helemaal overheen

12 likes