(Barbie)poppen-nostalgie-topic

image
Ik had dit barbiehuis! Daar zaten dan van die kartonnen ‘muren’ en ‘vloeren’ in met een andere print aan de achterkant. Om af te wisselen.


En dan ook deze camper inclusief geel tuinsetje.

Is het stom dat ik hier gewoon een heel fijn gevoel bij krijg?! Naar een tijd waar ik twijfelde of ik skatebarbie of zeemeerminbarbie wilde kopen van mijn zakgeld.

Edit: de tekst hoort natuurlijk andersom :joy:

9 likes

Zo eentje heb ik ook gehad. Wel zeer kwetsbaar Barbie huis was dat.

3 likes

Oja dat huis! Het nadeel vond ik wel dat je op de bovenverdieping niet zo goed kon spelen, bij mij zijn ze zo vaak door de vloer gezakt :sweat_smile: was van dat dunne karton

4 likes

Ik vind deze ook leuk, als ik lesbisch was zou ik sowieso voor haar zijn gegaan. Hoe heet ze?

2 likes

@MrsCarr @Coffee
Haha jaaa bij mij pleurden ze er ook altijd doorheen. Maar ik was zo trots toen ik ‘eindelijk’ een huis had gespaard.

3 likes

Ik herken bijna alle barbies in dit topic, zo leuk om terug te zien! Ik had er echt heel veel, achteraf bedacht ik me pas dat dat echt een fortuin gekost moet hebben

2 likes

aaah love dit
Deze doornroosje Barbie was mijn eerste denk ik, zat een kussentje met muziek bij en je kon haar ogen dicht doen met een schuifje achter op haar rug


en ik had ook nog een Barbie met haar dat verkleurde als het koud werd door water?? met een stoel en fohn dacht ik, maar kan hem zo niet vinden
ik had ook nog een Barbie met van die scharnier knieën en ellebogen, die noemde we altijd Jerny (kaagman) geen idee waarom

3 likes

Raar probleem: ik heb deze jurk, maar niet de Barbie die erin hoort…

3 likes

Jaa die heb ik ergens hierboven gepost! Moet je even zoeken op föhn.

1 like

Heeft kutterige verwende Barbie geen zwembad? Volgens mij had ik meer een raar opblaasding. Ik moet echt ff kwijt dat ik een hele luxe lange eettafel kreeg met allerlei iniminie mesjes en vorkjes , bekertjes etc. Je kon hem inklappen en dan was het een soort veerboot. Ge wel dig. Ik speelde of buiten, of met de Barbies. Is nu wel goed te merken.

3 likes

Ahhh zo leuk dit topic! Heb nu echt heel veel zin om mijn Barbies te gaan zoeken bij mijn ouders :grimacing:

Van mijn lievelings Barbies weet ik ook nog heel goed wanneer ik ze heb gekregen, zulke leuke herinneringen…

1 like

omg dat was hem ja!!! moet wel zeggen dat al die barbies er vroeger beter uit zagen, als ik er nu naar kijk denk ik lol wat vond ik hier mooi aan

1 like

Deze had een vriendin van mij dubbel en toen mocht ik er eentje hebben. :o Zo lief.

11 likes

OMG DIT WAS DUS MIJN FAVO!

2 likes

oh ik had deze, vond haar haar altijd zo mooi

1 like

Jaa ik vond haar ook heel chill. Die schoenen vooral <3

2 likes

Wauw supermooi

1 like

Deze had ik ook nog! Met skates en kunstschaatsen.

6 likes

Jaaa ik vond het dus heel tof dat ze wit haar en donkere lippen had, dat hadden onze andere poppen niet (deze Barbie was mijn eerste “eigen” pop, die andere waren nog van mijn zus geweest).

1 like

Ik had victoria/posh maar vond haar outfit leuker dan de pop zelf :see_no_evil:

4 likes