En als je een brief krijgt, betekent het dan dat je sowieso moet betalen?
Nee, dat je aangifte moet doen.
Het wachten is weer begonnen.
Krijg maar 200 terug, vorige jaren was het bijna altijd wel 600+
Ik zie er een beetje tegenop om hem in te vullen. Al bedenk ik me net dat de aankoop en verkoop van ons huis in 2019 was en dat ik dat dus niet hoef in te vullen. Hmm daar wordt het alweer gemakkelijker van.
Wij krijgen sowieso geld terug, hoeveel ben ik wel benieuwd naar.
Ik heb vorige jaren 600+ euro teruggekregen had dit jaar eigenlijk niets of bijna niets verwacht, omdat mijn situatie zo veranderd is, maar ik krijg 300 euro terug! Het is een fijne verrassing
Ingevuld en krijg bijna 1300 euro terug. Had stiekem wel op iets meer gehoopt ook omdat ik van de studiekosten niks terugkrijg terwijl ik geen stufi meer krijg.
Ik krijg €1100 terug? Haha huh, ik ben helemaal verbaasd. Nouja, mooi meegenomen
Ehm er staat dat ik 15 euro terugkrijg? Vorig jaar kreeg ik 700 euro terug
Ik krijg helemaal niks? wat s dit
Jippie, ik krijg 43 euro terug.
Edit: en mijn vriend 32, we worden nog eens rijk.
Als ik op de website kijk, staat er dat ik nog geen aangifte kan doen voor 2019 (alleen voorlopig). Bij jullie lukt het wel allemaal zo te zien? Weet iemand hoe dit werkt?
OMG hahaha, zo dom!
Ik krijg 300 terug. Ik verbaas mij wel over al die getallen in de 1000 haha.
Oooooh ik krijg ook veel terug!!! Ben zo blij
Wij hebben een huis gekocht in 2018, dus ik dacht: ‘‘even checken wat ik allemaal in moet vullen’’. Heb het heel snel weer afgesloten en ga dit ontwijken tot het niet meer kan.
Vind het altijd zo eng om in te vullen
Je kan lactosevrij dieet aftrekken bij de belastingdienst ivm voedselovergevoeligheid.
Maar eigenlijk moet je daar een formulier van de arts voor hebben maar die hoef je niet mee op te sturen. Nu heeft mijn arts dit niet specifiek voorgeschreven maar vanuit het ziekenhuis werd dit wel aangeraden (alleen is het daarna niet meer in verder overleg gegaan) Zal ik dat dan wel/niet opgeven? met het risico dat de huisarts bij eventuele controle dat formulier niet wil ondertekenen.
EDIT: Heb alles ingevuld en met of zonder invoering van dieet krijg ik niks terug haha dus dan geef ik het ook maar niet op want heeft toch geen meerwaarde.
Huh, vorig jaar kreeg ik 1100 euro terug en nu helemaal niks? Terwijl ik dezelfde baan heb als vorig jaar en hetzelfde aantal uren werk ook.
Enige verschil is dat is vorig jaar eerst een half jaar student was, en na het studeren begon bij mijn baan.