Belastingen


Hier kun je vragen stellen over je belastingaangifte of melden dat je wel of geen geld hebt ontvangen. Of klagen dat je moet betalen.

Ja ik heb dus nog steeds geen brief, kreeg vandaag een brief van 2014? Wtf😫

2 likes

Ik wil bericht! Heb gewoon 1 maart meteen alles ingevuld en ik heb nog niks gehoord.

Ik heb donderdag mijn brief gehad. Nu wachten op mijn geld.

Ik vind het ook lang duren. Vorig jaar had ik het eind april, het jaar ervoor begin mei.

Vorig jaar had ik rond deze tijd (17 mei dacht ik) een brief en ik had hem ook later ingevuld.

Ik heb ook nog niets gehoord en al 1 maart netjes ingevuld. Ik wil mijn geld jongens.

1 maart ingevuld & nog niets gehoord of gehad. Vriend heeft het last minute ingestuurd en zn moneys al binnen :frowning:

1 like

Ik heb het net gehad (16 mei!), en had het ook vrij snel ingevuld.

Ik heb nog steeds niks gehoord, terwijl mijn ouders het al hebben.

Altijd als ik hier zie dat mensen die 1 maart aangifte hebben gedaan nog niets binnen hebben ben ik echt bang hoe lang het hier nog gaat duren. Ik ben iemand die tot de laatste week/dag wacht, maar dan wel baalt dat het zo lang duurt.

Ik heb eigenlijk niet het idee dat het iets uitmaakt. Ik doe standaard 1 maart aangifte en ik krijg het ook altijd standaard eind mei pas. Heb het nog nooit eerder gekregen dan dat. Ik heb geen huis en verder ook geen andere ‘lastige’ dingen in mijn aangifte dus daar kan het ook niet mee te maken hebben. Volgens mij doen ze het gewoon random, zo lijkt het in elk geval wel.

We zullen zien idd. Al zou dat wel verrot zijn mochten wij het nog eerder hebben dan jou.

Ik heb mijn geld binnen! Volgens mij heb ik begin april pas aangifte gedaan, dus ik heb het idee dat het echt heel random is idd.

1 like

Is er niet een regel aan gekoppeld dat als je 1 maart invult, je het voor een bepaalde datum moet krijgen?
Ook meteen 1 maart ingevuld en nog niet eens een brief Grr…

Ja voor 1 juli bericht als je het voor 1 april hebt ingevuld.

Ik wil ook m’n geld. Heb ook geen rare posten die gecontroleerd moeten worden ofzo. Geen huis, geen zorgkosten, geen bedrijf etc. Duurt lang/

IK WIL MIJN GELD :mad::mad::mad::mad::mad:

1 maart om 8 uur 's morgens ingevuld bleeeh ik heb het geld ook echt heel hard nodig maar het kan dus nog tot 1 juli duren blegh

Ik heb een brief gekregen met dagtekening 26 mei, dus ik denk dat ikhet volgende week ergens krijg.

Blegh weer niet deze week.

Ik heb het ook op 1 maart ingediend, en nu al een paar weken mijn geld. Ik krijg eigenlijk al zo lang als ik aangifte doe mijn geld begin mei. Wat raar dat er bij jullie zulke verschillen in zitten.