Public Service Announcement:
There is no such thing as a short squeeze in physical metals
Public Service Announcement:
There is no such thing as a short squeeze in physical metals
De filmrechten van het boek hierover zijn ook al gekocht haha. Dezelfde schrijver van The Social Network over Facebook.
Ik bedoel inderdaad voor als de beurs open is. Anders is het inderdaad niet zo’n slimme zet haha
Hier ook 2 x AMC gekocht. Gewoon een gokje om te kijken wat er gebeurd.
iemand ripple aan het volgen? die is heel er gaan het stijgen/dalen
Ik ging meteen even zoeken. “Het gerucht gaat dat de WSB met de hulp van een Telegram-groep genaamd “Buy & Hold XRP 1 FEB 2021” van plan is vandaag om 14:30 uur Nederlandse tijd een gecoördineerde pomp uit te voeren.” (https://nieuws.btcdirect.eu/xrp-telegram/) Interessant om te volgen
Goed nummer voor vandaag haha.
Welke kant dit ook opgaat deze week. Dit hoort volgens mij bij de 21ste eeuw. De mensheid moet deze eeuw volwassen worden en leren om te gaan met social media en kritische informatievaardigheden opdoen. Bewegingen zoals dit dragen eraan bij. Deze week hebben zo veel mensen (Ik ook) geleerd over hoe de aandelenmarkt werkt.
Let’s gooo haha. De markten zijn open. AMC gaat lekker haha
Nu GME nog!
ja, DeGiro loopt 15 min achter. AMC sloot ergens rond de 13 dollar, is nu 16 dollar. toch meer dan 20%
(ik zit hier op de bank met mijn ene AMC-aandeel ervan te genieten)
ja degiro lijkt een beetje vast te lopen, ik heb net toch een GME aandeel gekocht haha
Ja pff, De Giro zit compleet vast bij mij! Irritant!
Ja vervelend zeg, ik wil wat AMC bijkopen maar zo kom ik niet ver haha
Vanwege een technisch probleem kan het helaas voorkomen dat de koersinformatie voor sommige producten niet accuraat is. Er wordt uiteraard gewerkt aan aan een spoedige oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
Ondanks het ontbreken van koersinformatie is het toch mogelijk om orders te plaatsen en uitvoering te krijgen. U kunt in dat geval gebruikmaken van een externe koersbron.
Voor koersinformatie kunt u onder andere terecht op de websites van de beurzen zelf. In het geval van hefboomproducten kunt u deze informatie ook bij de uitgevers vinden.
Euronext
https://live.euronext.com/
Börse Frankfurt
New York Stock Exchange
ja zelfde grrr
Ik ben zojuist van de app overgestapt naar mijn laptop/de website die lijkt namelijk wel beter te werken.
Straks maken jullie degiro hun app kapot
haha ja ik zei net al tegen mijn vriend, die arme mensen daar op support
Jep. Ik heb nu 30 aandelen. Ik heb er niet echt een plan voor. Zou wel leuk zijn om wat te kunnen verkopen voor 100 dollar per stuk haha. Heb jij een exitstrategie?
Super laag volume, iedereen is dus wel aan het holden! En deze dip is leuk voor de twijfelaars.