Beetje matig artikel van het AD haha. Zo bijzonder is zijn verhaal ook niet? Behalve dat die ouders volslagen debiel zijn. Als je voor maart al belegde dan had je kunnen weten dat die gigantische dip het beste moment ooit was om aandelen te kopen haha. Ik begin er ook steeds meer van overtuigd te raken dat de beursbubbel gaat barsten ergens dit jaar of volgend jaar.
Daarom vind ik die SPACS ook zo eng? Ik wil heel graag geloven dat Nederland voorop kan lopen met dingen zoals groene energie en AI. Alleen komt het op mij over alsof iedereen nu door heeft dat beursgangen (onterecht) heel winstgevend zijn en iedereen een graantje er uit probeert te slaan.
ene HODL hahahahaha.
We hebben trouwens wel goed nieuws gekregen. Waarschijnlijk kunnen we een hypotheek afsluiten om ons huidige huurhuis te kunnen kopen van de woningbouwvereniging. Tot voor kort konden we geen hypotheek krijgen vanwege onze gigantische studieschuld. Alleen als het goed is kan het nu net. Straks hebben we dan hele lage maandlasten en de rest steken kunnen we in indexfondsen stoppen