Ja de koers sprong gelijk omhoog. Deze man is gewoon ziek rijk geworden van dit ene aandeel en smijt er nog even casual 2 mil tegenaan
Ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Op Reddit zeggen ook heel veel mensen dat ze bijkopen. Vele praten over lifechanging money, hoeveel hebben ze er dan in godsnaam
Heb jij er uiteindelijk nog meer gekocht? Ik heb er nog een paar gekocht op 42 ongeveer
Hoe langer dit duurt hoe meer ik er van overtuigd ben dat dit inderdaad een unieke gebeurtenis is waarmee een boel geld te verdienen valt. Aan de andere kant… confirmation bias, omdat ik er nu niet object meer in sta. Wel interessant om dat nu bij mezelf te zien.
Mijn strategie is nu iedere maand wat bij te kopen en zodra alles weer stijgt aandelen te verkopen. Zodat ik mijn investering eruit kan halen. De rest laat ik staan voor het geval het nog meer gaat stijgen.
DFV heeft er al 13 miljoen uitgehaald haha. Dus twee miljoen is op zich nog wel een grote investering voor hem. Hij had wel gezegd dat hij bij zou kopen voor deze prijs, dus toch wel respect voor hem.
Ik heb nu vijf aandelen, hoeveel heb jij er nu in totaal?
Haha heel herkenbaar. Welke coin heb je gekocht?
Haha ja ik weet ook niet meer wat ik wel en niet moet geloven. Ik zit ook veel te veel op reddit de afgelopen tijd. Soms denk ik “wat als dit allemaal nep is en ik de enige ben die erin is getrapt”. Ik snap nu ook beter hoe conspiracy gekkies zo kunnen worden
al die verhalen van marktmanipulatie en truukjes van de hedgefunds lijken nu gewoon geloofwaardig in mijn ogen.
Ja die 2 miljoen is wel een grote investering, maar hij heeft naast die 13 miljoen ook nog miljoenen ongerealiseerde winst. Volgens mij wou hij ook even zijn opmerking van tijdens de hoorzitting kracht bij zetten haha.
Ik heb er nu ook 5, maar ik twijfel nu steeds tussen “fuck it, koop er gewoon 10/15/20” en “je hebt nu wel genoeg geld weggegooid” haha
Is iedereen weer klaar voor een nieuwe week? Ik ga woensdag meer GME kopen als de prijs dan nog zo laag staat. Verder ga ik eindelijk ergens in stappen waar de koers nog laag van staat, maar volgens mij wel potentie heeft. Bitcoin maakt ook wel een duik vandaag.

Haha wat was je buy prijs dan? Cannabis is voor mij persoonlijk wel wat overgewaardeerd ja. Er is zoveel potentie, maar Europa blijft wat achter hiermee.
Ik zat zelf te denken om wat te investeren in 3D print technologie. Daar wordt ook al 10 jaar van geroepen dat het nu echt booming gaat worden haha. Dat heeft zoveel toepassingen, bijvoorbeeld ook in de medische wetenschap.
Slagveld niet meteen, maar het was geen goede dag nee
Ja was wel een flinke dip he! Maar ik denk dan altijd maar: nu zijn de ETFs in de aanbieding, dus ik heb bijgekocht.
crypto is gedipt. koopt iemand bij?
Tijd voor speculatiepolls 
- Stijgt veel verder
- Gaat verder dalen
- Blijft rond €40.000
0 stemmers
- Gameover
- Gaat naar de maan
0 stemmers
- Gaat stijgen
- Gaat weer dalen
- Blijft steken rond $6/7
0 stemmers
- Zware crash
- Lichte correctie
- Blijft hetzelfde
- Stijgt alleen maar
0 stemmers
Ik zit hier vooral te balen dat ik twee dagen geleden niet heb verkocht. Dan had ik zeker bijgekocht!
Even nog over een potentiële crisis dit jaar. Het lijkt mij zo onlogisch dat er geen crisis komt? Misschien dan niet dit jaar, omdat de wereld een herstel gaat zien doordat landen weer open gaan. Alleen er is zoveel mis nu.
- De huizenmarkt is ernstig oververhit
- Amerika heeft in 2020 meer geld bijgeprint dan in de afgelopen 20 jaar.
- De individuele aandelen in de ETF’s zijn zwaar overgewaardeerd
- Kleine ETF’s worden gebruikt door hedgefunds om hun shortposities te verbergen.
- De Waren Buffet Bubble index staat op 195% (een nieuw record)
- De gigantische toestroom van retail investors
- Micheal Burry die gisteren dit gisteren op Twitter zette: “People say I didn’t warn last time. I did, but no one listened. So I warn this time. And still, no one listens. But I will have proof I warned.”
- Eens om de zoveel jaar komt er een grote crisis en de laatste was in 2008.
- Europa had in 2020 de grootste economische krimp sinds WO2.
Zo is er natuurlijk van alles wel een lijstje te maken, dus dit zegt niks, maar de economie is raar.
oei, bij mij gaat het niet zo lekker vandaag en gisteren
Ook maar weer eens dit topic actief proberen bij te houden! Ik snap er nog niet heel veel van maar blijkbaar is vandaag een goede dag om bitcoin of andere eft’s (trackers?) te kopen?
Ik zit bij Rabobank en heb een portefeuille die best veel waard is, maar dat komt omdat er jaren geleden door mijn vader voor best veel geld een aantal aandelen gekocht zijn. Ik durf niet te zeggen of hij er ooit iets mee heeft gedaan maar ik weet alleen dat het na al die jaren incl. financiële crisis (2012?) en nu corona dat de waarde ongeveer gelijk is als de aankoopwaarde. Het ene aandeel staat wel in de plus, het andere nog in min. O.a. heb ik een aandeel bij Shell maar daar wil ik echt vanaf. Alleen die staat dus ook nog iets lager.
Ik durf er alleen niks mee te doen. 
Stel ik verkoop de “overwaarde” van één aandeel en wil daar iets anders voor terugkopen. Bijvoorbeeld bitcoin. Kan dat uberhaupt in de rabobank app? Of wat zou ik ervoor moeten kopen? Een ander aandeel? Of die trackers wat ik hierboven een beetje lees?
Begrijp ik goed dat je de aandelen van je vader nu in beheer hebt?
Als het om veel geld gaat, en je bent nog wat onervaren, zou ik toch overwegen een financieel adviseur te raadplegen.
Oatly wil de beurs op! Wel een interessante markt denk ik
Wow, had nooit verwacht dat ze 2 miljard waard zouden zijn 
Zeker een interessante optie!
AMC zit voorzichtig in de lift, zie ik net. Heb 25 aandelen ( op gemiddeld 5.72)
Heb me een beetje mee laten slepen door Reddit ( ja, dom) , maar het gaat langzaamaan weer de goede kant op…
@oliverqueen Ik ben het met Frenky eens.
Je kan zelf een heleboel kennis op doen, door boeken, blogs, YouTube video’s te kijken, lezen. Als je je comfortabel genoeg voelt kun je kijken of je zelf iets kan vinden om te investeren.
Een gesprek met een financieel adviseur is heel verstandig. Wij hadden het geluk dat een familielid veel verstand heeft van de markt die ons in het begin kon adviseren. Anders kan het allemaal heel overweldigend zijn.
Ja had ik ook niet verwacht! Maar ergens wel logisch, want het is echt een opkomende markt. Zeker als je kijkt hoeveel impact zuivel heeft op het milieu. Daarbij hebben ze steeds meer producten en goede branding. Ik ben wel benieuwd wat de prijs gaat zijn.