Beleggen/investeren/sparen

Inderdaad. Dit was niet volgens de beschrijving. Ik eis mโ€™n geld terug

3 likes

Ahhhhh ik twijfel; ik kan nu alles verkopen en een beetje winst gemaakt hebben ($40 lol) of vasthouden en kijken wat er gebeurt :thinking: Edit: nvm over die winst :joy:

Wat een crash haha. Iemand enig idee waar dit vandaan kan komen?

WOW leip zeg. Het stijgt nu weer ontzettend hard. En de markt is weer stil gelegd.

Maar echt al voor de derde keer stil gelegd toch? Hoe kan dat?

Ik heb er weinig verstand van, maar ik heb wel eens gelezen dat het eerste half uur dat de beurs open is, het heel onvoorspelbaar is en dat het vaak alle kanten op gaat. En dat je dus eigenlijk even moet wachten met handelen om te zien wat er echt gebeurt. Dus dat hou ik mezelf dan maar voor als het ineens zakt :sweat_smile: :see_no_evil:

Dat stilleggen kan toch ook de hele marktwerking verstoren? Mag dat zomaar zo vaak?

1 like

Nee dat valt wel mee volgens mij. https://www.investopedia.com/terms/t/tradinghalt.asp Dat heeft met de algoritmes te maken.

AMC gedraagt zich precies hetzelfde. W t f. Oef mโ€™n streamer heeft perongeluk een deel van zโ€™n portfolio verkocht. Perongeluk dus.

Welke stream kijk je?
En wow, per ongeluk? Hoe dan?

Jep en dit is al de tweede keer :rofl:

Deze is ook leuk. Een lieve opa die zelf geen aandelen GME heeft.

3 likes

Als de markt (de grafiek) 5 minuten lang niet beweegt dan is er een pauze.

Volgens mij is het wel zo dat, hoe vaker dat gebeurt, hoe langer de pauzes duren volgens mij.

1 like

Nou, niet erg spannend dit :see_no_evil:

Haha gelukkig zijn er ook nog momenten van stabiliteit. Anders zou niemand meer leven denk ik :rofl:

Die twee ETFโ€™s zie ik ook vaak voorbij komen! Zat je eerst bij Degiro? Is er nog een specifieke reden dat je bent overgestapt van broker?

Oh wauw, mooi rendement zeg!

Mijn degiro portefeuille staat op leeg :grimacing: maar ik heb gme, amc en klm. Heeft dit te maken met de pauze?
Stommmm

Edit: nvm het is alweer terug. Paniekkk

Hahha hoe kan je 2x per ongeluk verkopen :joy:Kan nu niet kijken helaas, maar is hij nieuw op de markt en probeert hij door GME te streamen nog extra geld binnen te harken ofzo? Of belegt hij vaker maar is hij gewoon super onhandig.

Volgens mij is hij ook super onhandig. Uiteindelijk maar mee opgehouden haha.

https://youtu.be/P5yWJs_kflA Deze is nog wel leuk haha.

Ja, ik vind het prettiger dat er elke maand gewoon afgeschreven/ingelegd word. Ik laat me veel te veel leiden door huidige koersen en ga dan mijn strategie aanpassen. En je kan de koersen niet de hele tijd checken, ik een gegeven moment bleef ik maar inloggen bij degiro. En het is wapenhandel etc vrij!

1 like

@anon50301661 thanks voor de tip. Ik stam nog uit de ellegirl forum dagen en ben sinds vandaag weer terug. Voel me bejaard dat ik deze dingen niet meer gelijk snap :slightly_smiling_face:

2 likes