What da fack is hier aan de hand. Dit heb ik in al mijn 2 maanden als belegger nog nooit meegemaakt
Nou inderdaad hahaha. ojee hij staat weer stil
Ohh dit is eigenlijk precies waarom ik niet wil verkopen! Zulk entertainment dit!
Nou zeg dat wel zeg. Beste entertainment ooit haha. eeen weer stilgelegd.
Hij gaat weer hard! Hoe lang tot de volgende halt?
Oooooh ik wil ook mee spelen! Haha!
Ik ga toch na laten kijken of ik voor een klein bedrag AMC mag kopen (en vooruit, heel misschien dan toch ook 1 gamestop hehehe). Maar vrij kleine kans dat ik daar groen licht voor ga krijgen van partner’s werk
Een van de mogelijke theorieën over wat er net gebeurd is. Dit is zeker geen bewijs voor mij voor wat er net gebeurde. Hij voorspelde ook 19 maart haha.
Tijd om terug te gaan naar mijn glazen bol.
Hahaha je mag hier ook zonder aandelen meepraten.
Hahaha jaaa I know! Maar mijn ETF’s doen weinig spannends kan ik je vertellen.
Ga het morgen toch proberen, een kijken of ik dan wat AMC zou kunnen/mogen kopen maar ligt heel lastig begreep ik al. We’ll see.
welke ETFs heb je?
Wat zei je (270 nu) ?
Deze! (Even van ergens eerder in dit topic gekopieerd)
- Vanguard FTSE All-World UCITS ETF
- Xtrackers MSCI World Health Care UCITS ETF
- iShares MSCI World Information Technology Sector UCITS ETF
Hij is gewoon 140$ gekelderd en toch nog hoger gesloten dan gister, is toch bijzonder haha wat een achtbaan
Zit er hier iemand ook in SPACs? Ik heb daar nooit wat mee gedaan omdat het meer iets is van de Amerikaanse markt, maar toen er afgelopen maand eentje op de Nederlandse markt kwam, ben ik uit nieuwsgierigheid toch ingestapt. Ook omdat het een focus heeft op groene energie. Sindsdien is hij onder de €10 gezakt en kan ik geen info vinden over wat er gaande is volgens mij hebben ze een jaar om te fuseren dus er kan nog van alles gebeuren
Ander onderwerp: ik heb echt fomo dat ik niet meegegaan ben in gme in het dal
Weet iemand een boek of artikel oid waarin simpel uitgelegd wordt hoe ‘dit alles’ een beetje werkt, zoals wat nu gebeurt bij Gamestop en hoe hesgefondsen bijv de markt kunnen manipuleren? Ik ben echt slecht in reddit maar ik wil er wel graag meer over leren.
De stocks subreddit raad ik ook aan! Stuk serieuzer dan wsb
Hij dipte net genoeg om te voorkomen dat er geshort kan worden. Nu weer brrrr
GME staat nu op 275, op hoeveel staat hij eind van de dag?
- Boven 300
- Onder 300
- 300
0 stemmers
Ik denk zelf dat hij zo’n beetje de hele dag tussen de 250/270 blijft schommelen. Dat hoop ik in elk geval voor m’n hart