Beleggen/investeren/sparen

Wauw, we zijn wel allemaal even pessimistisch :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

:gem::open_hands: Hodlll fellow ape

4 likes

Haha ik denkt wel dat ie stijgt, maar niet vandaag? Idk why😂

Heb trouwens ook een beyond meat stock gekocht in deze (semi?) dip. Zat er al sinds feb op te azen, maar wilde niet meer dan €120 betalen. Ben benieuwd hoe deze bevalt. Heb er zelfs meer voor betaalt dan voor mn GMEstonk :joy:

1 like

Ik durf er gewoon echt niks meer over te zeggen. Het is zo bizar allemaal?!

Oeh ben ook benieuwd! Die stock heb ik niet zo goed in de gaten gehouden

2 likes

Hahaha ja na zo’n dag als gister weet je het maar nooit :joy: ik denk dat heel veel mensen die gister op het hoogtepunt wouden instappen nu toch een beetje afwachtend zijn.

@anon43983847 ja dat denk ik ook inderdaad

@anon50301661 :gem::open_hands: haha

1 like

Heel subtiel hoor Gamestonks :rofl:

1 like

@360 was het nog gelukt haha?

Deze post maakte even een uitstapje naar het datetopic maar nu op de goede plek:

Mijn man praat al dagen nergens anders over, nu open ik dit topic semi per ongeluk en zie ik ook al jullie verhalen over GME. Ik snap geen reet van al z’n uitleg maar wordt er helemaal zenuwachtig van :sweat_smile: Hij heeft 15 aandelen gekocht (geen idee voor hoeveel) en allerlei theorieën wanneer hij wat verkoopt maar ik vertrouw er als pessimistische noob niks van dat HET echt gaat gebeuren

3 likes

Nee! :sob: ligt bij het kantoor in NY nu die aanvraag dus zal wel over het weekend heen gaan. Momentum is dan wel een beetje voorbij ben ik bang.

2 likes

Het is weer een nieuwe dag, veel speculatie over opties die “in the money” zijn, dus tijd voor een nieuwe GME poll

Wat voor een dag wordt het voor GME?
  • Spannend, veel ups en downs
  • Saai, blijft redelijk stabiel horizontaal bewegen
  • Alleen maar dalend
  • Alleen maar stijgend

0 stemmers

Zijn jullie deze polls al zat trouwens?
  • Ja
  • Nee
  • Bijna wel

0 stemmers

Beetje saaie dag zo :sweat_smile: iemand al kunnen uitvinden wtf er nou gebeurde donderdag haha?

1 like

Is er nog iets interessants gezegd? Mijn FT aandelen gaan wel lekker trouwens :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Gaat jullie social media geef ook alleen maar over NFT’s? Wat denken jullie? Ik vind het interessant, niet perse als investering, maar als een nieuw hoofdstuk voor kunst. Alleen zie ik dit ook wel gebruikt worden als een manier om geld wit te wassen…

@anon50301661 heb je nog verkocht voor het weekend?

Haha, kan ik zeker volgen want ik doe hetzelfde! Na een zorgvuldig rondje confirmation bias te hebben opgedaan ofcourse.

2 likes

M’n gak naar beneden krijgen was een goede beslissing haha. Ik heb nog steeds iets van 100% rendement op GME.

Volgende week gaat mogelijk behoorlijk interessant zijn. Iets van 40% van de respondenten gaf aan dat ze hun stimmies gaat investeren in aandelen.

Het raad van bestuur van gamestonks gaat hun omzet bekend maken en waarschijnlijk wordt Ryan Cohen CEO.

En nog veel meer! Mijn grootste zorg is nu wel dat mensen enorm teleurgesteld gaan zijn als er volgende week niks gebeurd en misschien het schip gaan verlaten. We gaan het zien :rocket: :gem:

4 likes

Thanks voor de samenvatting! Ik weet eerlijk gezegd vrij weinig over wat FT doet, heb ze na de 1e lockdown gekocht omdat ze blijkbaar in een volatiele markt veel geld verdienen. Ik wist nog wel dat ze toen in maart bij die grote beurscrash allemaal in tentjes op het kantoor moesten slapen haha. Geen goede investeringstechniek, maar pakt wel goed uit voor me tot nu toe :joy:

@anon43983847 ik zie op Reddit heel vaak de datum 19 maart teruggekomen. Ben er wel een beetje bang voor dat als er die dag niks gebeurt of zelfs een daling komt dat vele er inderdaad uit gaan stappen. Schijnbaar komen de stimmies dit weekend al op de rekening te staan. Vraag me wel af of dit echt mensen zijn die dit als extra geld zien en daarom lekker gme kopen of dat ze het wel echt nodig hebben en desondanks toch kopen.

2 likes

Heel WSB adopteert gorilla’s en andere dieren onder de naam Gamestop. I love the internet. :heart_eyes:

7 likes

Jaaaa ik zag het. Het is zo intens schattig haha. Ze hebben al meer dan 100.000 dollar opgehaald voor de gorilla’s.

1 like

Bij revolut is het zo dat ik het geld eerst van de normale rekening naar de beleggers rekening moet overzetten.
Dus: eigen bankrekening --> rekening van revolut–> beleggers rekening van revolut.

Misschien is dat bij binance ook zo?

1 like