Beleggen/investeren/sparen

Nice
Het is echt chill om na al die maanden eens een fatsoenlijk prijsverloop te zien bij AMC, na al die idiote manipulatie van het aandeel.

Ik maak me op voor een poosje sideway trading ( wat heel normaal is, zie Gme pre mini squeeze) en dan maar wachten op de ontsteking :rocket:

Ik word ondertussen wel intens gelukkig van m’n portfolio :sweat_smile:

3 likes

Jemig wat gaat dit hard. Lang geleden dat ik zo ademloos naar grafiekjes heb zitten staren.

Edit: ik lieg. De crypto waren ook spannend afgelopen week :sunglasses:

1 like

Volgens hem ( de DFV van AMC) gaan we absurde bedragen zien vandaag!

5 likes

Ik volg hem sinds hem sinds begin. Hij is een beetje hysterisch maar z’n technische analyses zijn echt heel goed. Hij is ook de YouTuber die Adam Aaron heeft geïnterviewd.

Wat een dag zeg, heb zin in een borrel :sweat_smile:

2 likes

Als de squeezes voorbij zijn mogen we wel een borrel organiseren voor alle meiden hier. Om het te vieren. Griekenland lijkt me wel wat :rofl:

6 likes

Hahah goed plan! Het blijft nog even spannend of we meeten op een Duits vliegveld (want goedkope kaartjes) of de privéjet naar 1 van onze nieuwe Griekse villa’s

4 likes

Het volume is ook insane. Nu al 2 keer zoveel als het dagelijks gemiddelde.

3 likes

Ik hoop dat genoeg mensen uit USA van Robin Hood zijn overgestapt naar andere brokers, waardoor het volume hoog blijft!

1 like

Hoppa, de 23 al even aangetikt en dat tijdens de “lunch break”.
Ik heb er echt een beetje de kriebels van, en ga nu echt even werken aan m’n exitplan.

O, en een meet up lijkt me serieus leuk als dit voorbij is!

1 like

Zou best kunnen inderdaad! Laten we het hopen!

Wat wordt je exit plan voor AMC? Ik vind dat een lastige! Ik denk dat de huidige koers ook de marktwaarde van het aandeel is pre/post corona, dus los van de squeeze. Ik hoop dus wel dat ie nog meer gaat stijgen!

En dat is 4!

2 likes

Ik heb 91 aandelen AMC inmiddels, en ga gefaseerd verkopen op de weg naar beneden.
De grootste hap (+/- 40 aandelen) op de hoogste prijs die ik realistisch schat.
De volgende 40 aandelen verkoop ik per 5 a 7 aandelen op weg naar beneden.

11 aandelen laat ik staan voor het geval die echt gekke bedragen (15.000+ ) werkelijkheid worden.

Ik heb maar 4 aandelen GME, dus laat ik gewoon z’n ding doen, en koop uit wanneer ik me er comfortabel bij voel.

Het wordt in ieder geval een hele hoop rekenen, billen knijpen en aan het scherm geplakt zitten in die dagen.

3 likes

24.10.

My gooooood. Amc zit bijna weer op hun daadwerkelijke waarde, en dit is nog niet eens het begin.

2 likes

28,31 stond het heel even. Officieel het hoogste punt dit jaar :rocket: en dit is nog niet eens de short squeeze :smiley:

Gekkenhuis!
Ik kom vanaf 5.85$. Had niet veel hoop toen :sweat_smile:

Ik weet niet meer wie het was hier, maar iemands vriendje wilde dat ze haar AMC verkocht op 14$. Hoop dat ze dat niet gedaan heeft!

Haha shit hoor, ik weet helemaal niets van AMC en weet dus ook niet wat een goede prijs/reëele prijs is :joy:

Wow holy shit is dat ook je GAK? Noice. Nu verkopen zou echt niet slim zijn. Alsof je Bitcoin had gekocht 5 jaar geleden en er toen pizza van had gekocht haha.

1 like

Omg, zou dit weer zo’n val zijn als met GME?

Goh wat een spontane dip zeg.

1 like