Teeeeeering, AMC ript ook gewoon lekker door in after hours. 16.83
Ben benieuwd of we de 17 nog aan kunnen tikken.
Haha damn you baan, dit is veel spannender. De tweets van GME van vorige week moeten ook wel wat betekenen toch? Wat denk jij trouwens hoe hoog AMC kan komen? Bij GME heb ik wel een vaag idee, maar AMC? Geen idee haha.
Ja? Ik vind het dus zo lastig om een schatting te maken. Volgens reddit is alles mogelijk en daar wil ik graag in mee gaan, maar vind het lastig om te bedenken wat nou reëel is en in hoeverre mensen zich gaan houden aan de ‘afspraken’ (sell on the way down) of bij welk bedrag mensen toch gaan paperhanden.
Ik moet voor mezelf maar een bedrag gaan bedenken waarbij ik hoe dan ook verkoop
Hier uw live verslaggever, gratis aangeboden door de nachtdienst.
Amc stond even op 17.28 en GME op 216 in AH. Het lijkt zich weer te corrigeren.
Dit zijn wel de meest hysterische after hour movements die ik in maanden heb gezien.
Ik denk dat 1000 dollar voor zowel gme als AMC een realistisch scenario kan zijn, op basis van de beschikbare data. GME had dergelijke bedragen al met twee vingers in de neus kunnen bereiken als oa Robin Hood zich er niet (illegaal) mee had bemoeit.
Maar goed, dit is ook maar wat mijn gevoel zegt. Er gaan bedragen rond van 10.000+dollar, maar dat is dan wel echt gebaseerd op wat honey al zegt. Ik verwacht echt wel een hele berg paniek verkoop opweg omhoog.
Ik ga het van de week wel eens met mezelf hebben over een exit strategie.
Omg. Gamestop gaat dividend uitkeren in de vorm van een crypto. Of ze gaan een marktplaats ontwikkelen waarmee je digitale kopieën van je game via de blockchain kunt verkopen. Kan ook beide zijn, maar wat een geweldig idee is dit zeg. Complete transformatie van het bedrijf.
brb even wat Etherium bijkopen.
Zo veel zin in vandaag maar ben ook wel huiverig dat het weer naar beneden keldert en er gedaan wordt alsof gisteren de squeeze was en we weer wekenlang sideways gaan haha
Premarket GME staat nu op 218 en AMC op 17, ben heel benieuwd naar vandaag
GME gaat echt lekker in de pre-market. Net bijna 225, ben heel benieuwd wat vandaag gaat brengen!
Spannend!!! Haha hebben jullie al een exit strategie?
Hodl totdat ze failliet gaan. Het klinkt zo Amerikaans, maar laat dit occupy Wallstreet 2.0 zijn. Fuck de 1%. Ik verkoop de helft van m’n portfolio bij 10.000 per aandeel. De rest laat ik staan totdat het bizarre bedragen zijn. M’n moeder wil graag met pensioen. Ik wil graag mijn neefjes een studiefonds geven en veel geld doneren aan goede doelen. Dit kan alleen met grote bedragen en heel misschien gaat het ook nog lukken ook.
Heb voor mezelf nog geen bedrag in m’n hoofd, maar ga sowieso maar per 1 a 2 aandelen verkopen. Misschien verkoop ik er 1 op een lager bedrag zodat ik al m’n inleg er al uit heb maar ik ga het wel gewoon ervaren. Pre-market al boven de 230.
Ik niet, vind dat moeilijk… Heb geen GME alleen een aantal AMC aandelen.
Let’s goooo
Denk je echt dat GME naar 10k kan gaan? Of begrijp ik je nu verkeerd?
Jep. Dat geloof ik wel. Bedragen zoals 100k zijn echt te absurd voor woorden, maar theoretisch is elk bedrag mogelijk.
Dat is het mooie aan short gaan. De omstandigheden zijn ook heel bijzonder voor GME en AMC. Alles klopt gewoon en short squeezed zijn al eerder voorgekomen. Alleen nog nooit met deze percentages.
Goed, maar ik ben enorm biased geraakt door alles van de afgelopen maanden.
Genieten dit.
Hahahahaha
Nog twee dagen te gaan voordat we weer het weekend ingaan! Wat verwachten jullie?
Veel fuckery haha. De prijs gaat in elk geval stijgen, dalen of gelijk blijven haha wat denk jij?
Holy shit check AMC meiden.
Ik kwam hier om dit te posten