Beleggen/investeren/sparen

Wat gebeeeeurt hier

Ja, even een halt. Gebeurt vaak als de prijsactie zo bizar is.

Fucking bizar dit. Bijna 100% omhoog in een paar uur.

Is het nou stilgelegd?!

Dit test wel even mijn hart voor MOASS alvast hoor jemig

2 likes

Alle memestocks verlopen weer exact hetzelfde. BlackBerry volgt dezelfde lijn als Gme en AMC.

Allemaal blijven hodlen, geen paniek. Dit soort aanvallen gaan nog veel vaker gebeuren op de weg omhoog

2 likes

Woehoe mijn stemmen zijn ook doorgekomen.

Voor het eerst gestemd voor een aandeelhoudersvergadering :rofl:

5 likes

Leuk hè! Heb ik voor AMC ook gedaan.
Voelde me echt even een big shot :rofl:

1 like

Weak hands hier…ik heb net m’n inleg eruit gehaald (5 van de 21 AMC aandelen verkocht). Het zit ook wel lekker nu ik weet dat alle overige winst is eerlijk gezegd :joy:.

1 like

:newspaper::open_hands:!!!
Haha nee groot gelijk, lekker zeg

2 likes

Prima toch! De rest gewoon lekker laten sudderen. Je hebt letterlijk niets te verliezen.

1 like

Haha love it.

@Frenky haha er zijn zelfs mensen die naar de aandeelhoudersvergaderingen toe gaan in Amerika. Het wordt steeds beter.

Oh ik vind het leuk🙏

1 like

Had jij nou met je vriend een weddenschap dat jullie ieder een aandeel kozen en kijken welke de meeste winst had? Misschien verwar ik je nu met iemand anders hoor

Haha wel een bekend verhaal, maar dat was ik niet inderdaad!

Ooh haha sorry!

Kan die gene zich even melden en verslag doen van de weddenschap? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dat was ik :rofl: maakte niet zo heel veel kans want de random Chinese schaliegasboer van m’n vriend werd opeens 300% meer waard. Helaas haha.

3 likes

Zo wat een dag! Ik heb alles live gemist, maar wat bizar om te zien dat, met name AMC, zo hard gaat! Hoe is dit nog niet de short squeeze? Ik ben echt heel benieuwd naar wat er nog gaat komen!

Haha dacht dat jij amc had gekocht en hij wat anders, dan stond je nu wel dik voor dacht ik :joy:

He? Maar waarom verkocht je met zo’n verlies terwijl het bedrijf heel duidelijk in de lift zat? De bioscopen gingen gewoon weer open, en het bedrijf is financieel behoorlijk gezond.
Geen judgement hoor, maar oprechte verbazing.
Is iedereen vergeten dat AMC gewoon een minimaal 30 dollar aandeel was voor de pandemie, ofzo?

ik heb vorige week 1,5 aandeel AMC gekocht om mee te kunnen genieten :smiley: gewoon voor de leuk