Idd met een normale j van jij, jou, jubileum. Ik wilde ook junior typen, maar dat kan dan ook zjunior of djunior zijn.
Ik woon in een dorpje en wij hebben in een straal van 2km, 2 jumbo’s en 2 ah’s.
Bizar he ! Ze lijken te concurreren met elkaar.
Jep, ik hoorde het in een radioreclame. Eerder al een collega, maar nu dus voor echt-echt. Waarschijnlijk om minder Nederlands te klinken? Zouden ze bang zijn voor het imago van hollanderkeet of willen ze wegblijven van een soort van vergelijking met ah?
Zijn rechtstreekse concurrenten
Dat weet ik, was sarcastisch sorry
Sorry, je sarcasme was een level te hoog voor mij
Die zijn traag, meer kans om 5e in de rij te zijn.
Het is echt mijn droom om ooit een Albert Heijn bij mij in de buurt te hebben (Jumbo nog nooit geweest). Dan ga ik nooit meer naar de SPAR of de Carrefour, haat echt die winkels maar zijn het dichtstbij.
Jammer dat dit enkel in Antwerpen een ding is, ik wil ook appelbollen haha
Ik snap de regels echt niet meer. Wil zaterdag gaan wandelen in de natuur met een vriendin zij woont in NL en ik in BE. 1 uur rijden van elkaar vandaan… moet je dan zo’n formulier invullen? Er staan allemaal dingen op van waar je verblijft enzo. Alsof ik ergens verblijf ga diezelfde dag nog naar huis …
Mn vriendin durft niet naar Belgie te komen want ze is bang voor een boete als ze met dr Nederlandse auto hier rijdt. Ze had dat gelezen in het ad. Omdat je geen essentiële verplaatsing doet.
Maar de regel van essentiële verplaatsingen is toch voorbij?
Moet je niet enkel zo’n formulier invullen als je langer dan 48u verblijft in het buitenland? (Hoe de regels in NL zijn weet ik niet)
Thanks voor de uitleg! Ga sws niet de stad in dus dat gaat goed komen .
Heerlijk! Gelukkig is het in Oost-Vlaanderen ook al helemaal ingeburgerd dus heb 3 dagen appelbollen en worstenbroodjes gegeten
Mijn vriend en ik willen er in de Krokusvakantie eens tussenuit. Helaas zijn de restaurants dan nog gesloten dus we zijn op zoek naar een hotel waar ze lekker eten serveren en in een buurt/stad waar het leuk wanderen is. Liefst ook een leuk hotel met faciliteiten als sauna enzo. Wie heeft de gouden tip? Eeuwige dankbaarheid
Ik las in De Standaard een review van La Suite in Brugge, daar kan je hotel en eten combineren.
Welness gaat een moeilijke zijn want die moeten dicht tenzij je kamer een privé sauna heeft.
Een Belg hier die verstand heeft van welke kosten erbij komen als je besteld vanuit een Britse webshop?
@praline Geen idee hoe het bij jou zou gaan maar ik moest 52€ aan de deur extra betalen ( pakje van 70€ ). Gewoon via bpost aan de deur. Superraar.
Ok dat is echt wel duur!
Ik zou denken hetzelfde als bij pakjes uit de VS.
Bij pakketjes tussen € 22 en € 150 betaal je € 15 ‘douaneformaliteiten’ en dan nog de BTW van 21%.