Ben ik de enige die #2

Geen idee wat precies, van alles eigenlijk. Van te voren veel onrust en stress ervaren, lastig aarden op de plek (en echt al veel verschillende soorten vakanties/accomodaties gehad), verdrietig voelen terwijl ik op een mooie plek ben… misschien toch een soort heimwee? Ken ik alleen niet echt van mezelf.

3 likes

Vind dit tegelijkertijd ook echt een dooddoener maar, kunnen het niet je hormonen zijn?
Ik kan momenteel de allerleukste uitjes hebben/dingen doen/mensen zien die ik lief heb maar alsnog denken “ik voel me zo muh”

Hoe dan ook: het is heel kut en ik hoop dat je ondanks alles toch nog een beetje een fijne vakantie hebt :heart:

3 likes

Ik had het vorig jaar ook, maar kan natuurlijk zijn dat het nu daardoor wel heftiger is inderdaad. Geniet ook zeker wel :yellow_heart: maar ben ondertussen ook weer aan het aftellen.

2 likes

Google maps en dan vooral boven water of met satelliet beelden algemeen geeft mij een soort anxiety. Heel vreemd. Terwijl uit een een vliegtuigraam heb ik dat minder, dan geeft t juist een soort rust?
Voel ook echt fysiek ongemak en buik kriebel.

3 likes

Ik herken dit en heb geaccepteerd dat ik gewoon niet echt een vakantie mens ben. Af en toe een paar dagen weg vind ik heerlijk, maar het is ook prima als dat in Nederland is. Ik laad niet op van vakanties in het buitenland, al vind ik de ervaring wel leuk dus ik wil nog wel naar een paar landen toe.

2 likes

Ben ik de enige die het zielig vindt voor je oude telefoon (of laptop, of een ander soort object) als je een nieuwe heb gekocht?

• Ik heb dit ook!
  • Ja, je bent de enige

0 stemmers

Oh sorry, ik had een wijziging gemaakt en nu de stemmen weg.

2 likes

Wow ja dat heb ik ook!! Als ik uitzoom bij Google Earth waar je echt die satellietbeelden, water en continenten ziet word ik fysiek echt naar en klik ik het weg

2 likes

Ik heb dat met auto’s. Ik koop niet vaak een andere en ben best wel sip als de oude het niet meer goed doet of weg moet omdat het verstandig is vanwege inruilwaarde en kilometers. Het voelt dan bijna als verraad om een andere te kopen.

6 likes

Ik moest huilen toen ik mijn auto ging inruilen omdat ik het zo zielig voor mijn auto vond. Gênant wel.

9 likes

Ik heb hiervoor twee andere auto’s gehad en beide keren gejankt toen die weg gingen. Maar ik ben erg gek op auto’s en emotioneel. Top combi

1 like

Ik zag net het woord massagebon staan en mijn hersenen lazen het als massa gebon :sweat_smile: Hebben jullie dit ook weleens, dat je een simpel woord ineens anders leest?

• Ja heb ik ook weleens gehad
  • Nee is bij mij nog nooit voorgekomen

0 stemmers

1 like

Bommel ding trap ik iedere keer weer in

5 likes

Ja op een menukaart “bramengel” en ik dacht ff wat is bra-mengel
En een vriendin van mij moet nog steeds horen dat ze ooit gevraagd heeft wat augur-krelish is, en bij het betreffende restaurant staat er nu ook een streepje tussen augurk en relish haha.

En laatst las ik “talententuin” als talen-tentuin

1 like

Ik heb het wel eens gehad met het woord inkeping. Was op een rol beschuit en ik dacht alleen maar wtf is een inke-ping

1 like

Ik las ooit # armedangels en ik dacht: what the hell betekent arme dangels :laughing:

7 likes

Haha, ik lees nu dit woord en dacht: oke, maar wat is dan in hemelsnaam bram-engel op een menukaart :joy:

15 likes

Ik had dat laatst met het woord huiszebraspin. Ik vroeg me even een moment af wat een huisse-bra-spin was (fonetisch geschreven uiteraard).

2 likes

Ik zag afgelopen week ‘netwerkbekabeling’ in een raar font. Abeling met je netwerkbek.

3 likes

Een collega typte laatst onenigheid, ik las mee en zag dus ‘onenigh’ verschijnen en in mn hoofd kon ik echt niet plaatsen waarom er nou one night stand geschreven zou worden in dat document…

1 like

Ik heb dit ook altijd bij onenigheid!

Minister lees ik ook vaak als mini ster