De discussie wordt voortgezet vanaf Ben ik de enige die (Deel 1) - #6278 door Kwal.
Eerdere discussies:
De discussie wordt voortgezet vanaf Ben ik de enige die (Deel 1) - #6278 door Kwal.
Eerdere discussies:
@Kwal ik heb dit laatst opgezocht omdat ik dit ook heel erg heb, in appels schijnt gewoon heel veel lucht te zitten wat je mee-eet.
De term ‘appelboer’ bestaat natuurlijk ook niet voor niks.
Ik ben weer een beetje begonnen met om me heen kijken sinds mijn relatie over is gegaan en ik bedacht me ineens het volgende: Ik vind het moeilijk om gezichten van mensen die ik ken in gedachten voor me te zien. Vooral lachend of huilend. Maar als iemand een crush is lukt dat al helemaal niet. Iemand die dit herkent? Vond het wel een interessante realisatie.
Ja dat heb ik ook! En stemmen haal ik makkelijk terug in gedachten, maar niet die van een crush
Ben ik de enige die echt een beetje bang wordt van deze foto (oog van een bultrug)
0 stemmers
De foto is verwijderd dus nu kan ik niet kiezen
Ik heb hem er nu ingezet
Dankje
Nee niks bijzonders, sorry
Ik vind hem wel bijzonder, maar word er niet bang van en krijg er ook geen raar gevoel bij, ik vind het vooral mooi en fascinerend
Zeker, de hele natuur is bijzonder! Maar door de vraag zette ik mij schrap voor wat anders haha