Ben ik de enige die (Deel 1)

Eh je hebt gelijk ja… geen goede opties :see_no_evil:

1 like

Ik vind op pumps lopen sowieso echt geen basic skill ofzo die iedereen vanzelfsprekend moet leren, zo van als je een half jaar bent ga je kruipen, als je 1 bent leer je lopen en als je 13 bent leer je op pumps lopen. Ik vind dat je daar dus niet echt laat mee kan zijn ofzo.

26 likes

Ik doe dit altijd met een pincet. Maar dat haakje van @Evenveel ziet er echt goed uit!!!

1 like

Ik dacht heel even dat je je hand op je been had gelegd, totdat ik doorhad dat het een bank is :woman_facepalming:t3:

Ja hahhaha ik had ook wel heel snel twijfels en vroeg me ook af hoe dat dan precies zat :rofl: en ook zeker goed gekleurde benen dan!!! Deze keer voor de extra dark gegaan?

1 like

5 likes

Ik word wel misselijk als ik te hard fiets dus ik heb altijd een slakkentempo

Ben ik de enige die altijd voordat ze chips gaat eten en tv gaat kijken bedenkt dat er dan iets met ondertiteling gekeken moet worden omdat het anders niet te verstaan is door het gekraak wanneer je op chips kauwt?

• Ja je bent de enige
  • Nee ik houd hier ook altijd rekening mee

0 stemmers

Ja, doet het wel, maar de chips is meestal toch al op voordat de film goed en wel is begonnen :joy:

3 likes

Ben ik de enige die aaaaaltijd dacht dat minister Grapperhaus Fred heette en er nu pas achterkom dat hij Ferd heet.

• Ja, je bent de enige, ik wist altijd al dat hij Ferd heette.
  • Nee, ik noem hem ook altijd Fred

0 stemmers

Ik kijk Nederlandse films en series ook met ondertiteling omdat het geluid niet boven mijn gevreet uit komt

7 likes

Haha ja ik ook, maar soms heb ik zin om een vlog of zoiets op youtube te kijken en chips te eten en dat kan dan niet samen omdat die ondertiteling 9/10 keer nergens op slaat. Dus moet ik iets anders verzinnen om te kijken.

1 like

Ik zet dan altijd gewoon de tv harder

Of dat ik snel even mijn oordoppen moet pakken als ik op bijv. mijn ipad in bed
ga kijken :joy:

Okay ik weet dat ik niet de enige ben want heb hier toevallig net met @Saturnus over maar zijn er meer mensen die een soort neiging krijgen om kamers opnieuw in te richten als ze gestrest/onrustig zijn om weer een beetje grip op alles te krijgen?

• Wat? Nee!
  • Jaaaaaaaaaa!

0 stemmers

Ik geloof dat ieder meubelstuk inmiddels op iedere mogelijke plek heeft gestaan inmiddels . ( Bed staat momenteel in de huiskamer :sweat_smile: )
Edit: voor public!

1 like

Niet zozeer opnieuw inrichten, wel schoonmaken/opruimen. Als ik zen ben geen last van overigens :sweat_smile:

3 likes

Ik weet niet of mijn moeder het doet als ze onrustig is, maar het huis van mijn ouders is minimaal iedere twee weken anders ingericht. Zodra mijn vader op zakenreis is gebeuren de grote veranderingen die hij niet helemaal ziet zitten, want op papier vindt hij het vaak niets, maar in de praktijk vindt hij het eigenlijk altijd verrassend leuk.

3 likes

Ben ik de enige die het heel satisfying vindt om het filter van de droger schoon te maken?

• Nee ik deel je liefde voor stof van dat filter schrapen en er een lekkere dot van maken, heerlijk
  • Ja gatverredamme waarom raak jij graag je huidschilfers en dode-insectendeeltjes aan

0 stemmers

Oh zo heerlijk als al dat stof er in één groot stuk uitkomt.

1 like

Omg ik heb er nooit bij stil gestaan dat het huidschilfers en dode-insectendeeltjes kunnen zijn :scream:

7 likes