Ik koop altijd bij elke reis die ik maak een ring als souvenir.Ik ga ook echt niet weg als ik nog geen mooie ring heb gevonden haha.Als ik bijv. met vriendinnen op reis ben dan helpen ze altijd mee zoeken naar een mooi exemplaar.Eerste vraag van mensen als ik terugkom van vakantie is ook altijd: “wat voor ring heb je gekocht?”.Sowieso love ringen,heb er echt zoveel en wissel ze heel vaak af.
Heb je zin om er een paar te laten zien?
Een ring met de vingerafdruk van mijn moeder, 1 ring met as van opa en oma, en mijn trouwring met de vingerafdruk van mijn man.
Ben ik de enige die door dit weer (of iig de laatste tijd) raar droomt?
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik droom ook zo raar
- Ik droom nooit
0 stemmers
Ben ik de enige wiens handen ongeveer constant naar ui en knoflook ruiken door al het snijden?
Ik gebruik dat bijna iedere dag, en ik was mijn handen heel vaak grondig, ik haal ze langs roestvrij staal (helpt een beetje) maar als ik onder de douche sta of echt aan mijn handen ruik, ruikt het meestal wel naar rauwe ui/knoflook
- Ja je bent de enige
- Nee, dit heb ik ook
0 stemmers
Ik heb tijdens mijn kooklessen geleerd dat je je handen van tevoren met koud water moet wassen en na het snijden weer. Door het koude water gaan je poriën dicht en neemt je huid geen geur op.
Volgens mij klopt het dat koud water helpt, alleen niet door de poriën want die kunnen niet open of dicht. (vind zelf het juist lekker als mijn vingers er na ruiken)
Ben ik de enige die weleens met de achterkant van een oorbel mijn tandsteen weghaalt?
- Ja (met omg)
- Ja (zonder omg)
- Nee, ik doe zoiets ook wel eens
0 stemmers
Ik heb online een keer zo’n haakje gekocht die tandartsen ook hebben
Ik ben echt voorstander van DIY medische ingrepen
Ohh klinkt goed, misschien wel beter dan een oorbel
Ik heb geen idee hoe ik tandsteen weg zou moeten halen maar zou het zeker met een oorbel doen als het kon
Ik heb altijd het idee dat ik emoties van televisie/series/films extreem overneem. Zo kan ik echt niet kijken naar iets dat een beetje ongemakkelijk (bzv, bachelorette) of spannend is. Ik spoel daarom vaak de helft van wat ik aan het kijken ben door omdat ik anders een te hoge hartslag krijg. Hebben meer mensen dit?
- Nee je bent de enige
- Ja dit doe ik ook altijd
0 stemmers
Ben ik de enige die als ze loopt op pumps (ongeveer 9 cm hoog met plateau zool) een rode spier/lijn krijg van mijn grote teen zo omhoog?
- Ja (loop zelf op pumps)
- Ja (loop zelf niet op pumps)
- Nee (loop zelf op pumps)
- Nee (loop zelf niet op pumps)
0 stemmers
En dan nog een in het verlengde. Ik was vrij laat met leren lopen op pumps. Of nou ja heel wat pogingen gedaan maar steeds opgegeven. Kan het nu nog steeds niet perfect of lang, maar dat terzijde.
Ben ik de enige die mede door boodschappen te doen op pumps met een winkelwagentje heeft leren lopen op pumps?
- Ehm ja duh dat is raar
- Ja
- Nee ik ook
- Nee (maar wat een goed idee)
0 stemmers
Ja ik heb vaak tandsteen bij het draadje achter m’n tanden dus ik vind het ideaal. Ik ga ook naar de mondhygienist maar nu is het gewoon altijd weg.
Zo'n ding is het
Waar heb je dit gekocht? En kan je hier zelf geen schade mee aanrichten haha? Het lijkt me best handig, maar ik kan me voorstellen dat een tandarts er geen groot voorstander van is als je zelf gaat prutsen.
Ik geloof bij bol ofzo, is al een hele tijd geleden. Maar ja heb er nog nooit commentaar op gekregen van m’n tandarts ofzo. Het is ook niet dat ik een hele behandeling sta te doen ofzo he haha maar meer als er iets zit dat ik het kan weghalen.
Bedoel je niet ‘ja, maar wat een goed idee’? Aangezien de nee mensen het dus al deden
Ja haha deze polls zijn mindfuck