Ben ik de enige die (Deel 1)

Haha, ik doe dit ook, trucje om goed uit te plassen! Wel meer op grens onderrug/billen.

Ik werd een keer tegengehouden door een beveiliger die even kwam vertellen dat ik de volgende keer mijn plastic tas moest scannen en betalen(had ik gewoon gedaan). Ik kon dat gelukkig gelijk op mijn lange bon laten zien. Hij bood gelijk zijn excuses aan. Dus ik neem voor de zekerheid toch altijd de lange bon ivm dit soort gevallen

1 like

Dat snap ik helemaal! Wat raar ook dat hij zo’n heisa maakte om een plastic tasje. Love je username trouwens :joy:

1 like

Nu we het hebben over heisa om een plastic tasje, Action heeft vorig jaar ofzo een werknemer ontslagen zogezegd voor ā€˜diefstal’ van een plastic tasje en daar is dan ook een rechtszaak uit voort gekomen omdat het natuurlijk heel onterecht en absurd was.

1 like

Ben ik de enige die knuffelen met lange mensen echt geweldig vind? Vooral als je ze van de achterkant kan knuffelen is het zo geweldig, want dan kan je je hoofd op hun rug leunen

• Ja, je bent de enige. Ik knuffel liever met kleinere mensen
  • Nee, dat vind ik ook. Langere mensen knuffelen beter
  • Ik vind met iedereen knuffelen geweldig

0 stemmers

Ja ik vind dat ook! Maar ik ben 1.80 dus ik knuffel bijna nooit iemand die langer is :sob:.

4 likes

Ahw :worried:

Scheelt iedereen is ongeveer langer dan mij (1.58).

Het was lang geleden dat ik werd geknuffeld maar dit weekend was het zo veršŸ™ƒ

Oh dat is niet helemaal waar de knuffels van mijn peuter zijn altijd fijn elke dag :innocent:

1 like

De geur van eieren in de eierkoker echt enorm smerig vindt?

5 likes

Ik heb geen eierkoker maar de geur van eieren voor mij is altijd smerig.

8 likes

Dan ben jij vast heel blij dat je mijn vriend zijn rotte ei scheten niet ruikt nadat hij ei gegeten heeft :sob: dat is smerig omg

1 like

Ben ik de enige die 's ochtends tijdens het plassen wel eens super erge traanogen krijgt

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dit heb ik ook wel eens

0 stemmers

Heb er wel een (of eigenlijk: ƩƩn herbruikbare en een pakje wegwerp), maar nog nooit gebruikt. Ga niet met het ov en woon in een dorp waar je overal zonder mag rondlopen.

1 like

Mag ik vragen hoe dat kan? Zegmaar bij alle activiteiten die ik nu doe (werk, winkelen, al gewoon lopen in de stad of me ernaar verplaatsen) heb ik een mondkapje nodig en ik draag het dus elke dag en kan me niet voorstellen dat er nog mensen zonder zijn :sweat_smile:

1 like

In Nederland is een mondkapje toch op heel veel plekken niet verplicht? Als je niet in A of R woont, niet met het OV gaat…

Ik woon in Belgiƫ. Hier is het in alle overdekte ruimtes en drukke gebieden (stadscentrum, zeedijk, etc.) verplicht.

Ah, nou dan heb je ook meteen je antwoord dat de uitslag van die poll verklaart: groot deel van het forum woont in NL :).

Jaaa! Ik dacht dat ik de gek was in dit verhaal. Maar ik zie dan ook vanalles.

1 like

Ik heb wel nog steeds als ik binnen ergens een schaduw zie dat ik denk dat het mijn zwarte kat is (die is al 6 jaar dood).

3 likes

Oh zo bedoel je! Ik heb nu 3 keer een vrij grote spin gezien toen ik wakker werd na een middagdutje in mijn bed. De 1e 2 keren een zwarte en de 3e keer een vleeskleurige, bah. Toen viel pas het kwartje dat dit misschien niet echt kon zijn, na een keer knipperen was de spin ook weg. Al was dit meer een hallucinatie bedenk ik me net, ze liepen over de muur, ik zag ze niet ā€˜ergens in’.

1 like