Ben ik de enige die (Deel 1)

Oh jeetje dat klinkt ook wel bijzonder ja! Wat kan het brein toch rare dingen doen he.

1 like

Ik bedacht me laatst dat ik eigenlijk altijd mijn buik inhoud. Ben ik de enige?

• Ja je bent de enige
  • Nee doe ik ook

0 stemmers

Mega random, maar ben benieuwd.

Ben ik de enige die al-tijd naar de soundtrack van The Holiday zou kunnen luisteren? Ik luister dat album echt 1 x per week als achtergrondmuziek, al jaren en ben het nog steeds niet zat.

• Ja je bent de enige
  • Nee, love de soundtrack van The Holiday

0 stemmers

En ben ook benieuwd of je dan van een andere film de soundtrack fantastisch vindt en zo ja, welke :biggrin:

Jaaa ik luisterde atijd naar hem als ik weer eens nachtjes door studeerde, kon dan echt vet goed werken

1 like

Omg wat fantastisch deze met de regen erbij. Krijg gelijk weer zin om te lezen en films te kijken!

1 like

In het Engels zijn ze zoooveel leuker, heb ze ook nog niet allemaal in het Engels gelezen… geloof alleen 1, 2 en 7?

Soort van een nieuwe ervaring dan haha.

1 like

Ik lig as we speak in bad, met kaarsjes, thee en Hans Zimmer (op de achtergrond welteverstaan, hij zit niet bij me in bad, wou ie niet).

8 likes

Ben ik de enige die in een groep wel eens naar de wc gaat voor een momentje voor mezelf?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, niet de enige

0 stemmers

Nee joh dƔt is pas de ultieme ~~ self care ~~

4 likes

Nee maar ik vind het in een groep vaak wel moeilijk om op te staan en naar de wc te gaan, ook als ik wel echt moet plassen. Voel me bezwaard om dan het gesprek te ā€œverstorenā€ ofzo. :woozy_face:

7 likes

Ik vind meestal een paar liedjes uit films leuk, maar een hele soundtrack luisteren kan ik niet aan :sweat_smile:

1 like

Die van Brooklyn luister ik regelmatig!

1 like

Jaaaa zo mooi! Ik luister vaak naar Hans Zimmer (vaak Pearl Harbor, Lion King) en Alan Menken (Aladdin, Beauty & the beast) en verder ook Cinderella & PS. I love you.

Ik heb een spotifylijst met favorieten en ik luister dat echt vaak op m’n werk (wel muziek, maar niet afgeleid door willen meezingen).

Als het door kan gaan dan ga ik in februari naar een concert van Hans Zimmer :smiley:

2 likes

Enige soundtrack die ik helemaal kan luisteren is de sims 1 en 2 soundtrack.

7 likes

Ik vind de muziek van Eddie Vedder voor de film Into the Wild heel mooi!

8 likes

De soundtrack van Austin Powers in Goldmember en Shrek 1 hahaha

Holiday kan ik me zo niet voor de geest halen…
Ik luister wel graag naar de soundtrack van Outlander!

De soundtrack van Django Unchained.
En de soundtrack van Lone Survivor.

Alles van LOTR en lekker janken bij the gladiator now they are free :+1:t2:

2 likes

Ik ga ook naar Hans Zimmer als het doorgaat! Fantastisch lijkt me dat, even op Youtube gekeken. Verder veel tracks van LOTR, Game of Thrones. Raakt mijn emotie bijna altijd.

1 like