Heb door dit forum al gekocht:
Yogamat
Puzzelmat
Hondenkoelmat
Alledrie amper gebruikt. En nu wil ik uiteraard een spijkermat
Heb door dit forum al gekocht:
Yogamat
Puzzelmat
Hondenkoelmat
Alledrie amper gebruikt. En nu wil ik uiteraard een spijkermat
Pijnlijk zou ik het niet noemen eerder stimulerend en achteraf voelt het juist verlichtend of zo.
@Max anders maar een fancy badmat kopen.
Ik heb dus altijd mega veel spierspanning en daardoor pijn in mijn bovenrug en nek. De huid heeft daar ook niet meer zoveel gevoel in, misschien dat dit daar ook wel stimulerend voor werkt.
Hmm ik twijfel er nu wel ernstig over… Helpt hij bij jou goed tegen stijve / vastzittende schouders en nek? Of gebruik je hem meer voor andere klachten?
Ik heb andere rugklachten.
Ja, heerlijk op de koude tegels/vloer of gewoon gezellig naast de hond (die dan naar de bank verhuisd, tja…)
Ik zit ook graag in vensterbanken.
En nu wil ik ook een spijkermat @anon42392789, waar komt jouwe van?
Ik weet niet meer waar ik die heb aangeschaft maar ik heb de basic versie van flowee van 3 tientjes of zo.
ik ga rondje google-en elk geval en/of zet op verlanglijstje voor mijn verjaardag.
Ik deel altijd mijn jaar van te voren in in een soort 'blokken´. Dus bijvoorbeeld:
Opzich zou je dat plannen kunnen noemen, alleen ik reken van elke periode helemaal het aantal dagen uit dat ik dan nog moet werken en per dag streep ik er in mijn hoofd eentje af. En dan leef ik helemaal toe naar het einde van die periode. En dan bedenk ik iets nieuws en begin ik weer van voor af aan met aftellen. Als ik gewoon zonder aftellen zou leven heb ik het idee dat mijn leven een soort sleur wordt ofzo? Omdat ik niks ‘behaal’, terwijl ik in feite precies hetzelfde leven heb als wanneer ik dit niet zou doen. Dus nu vroeg ik me af: ben ik de enige die dit doet?
0 stemmers
Mijn werk is ingedeeld in schoolvakanties dus dat doe ik automatisch, En verder leef ik ook wel toe tot standaard (feest)dagen, maar dat doen wel meer mensen denk ik?
De schoolvakanties was idd mijn aanleiding voor deze gedachte. Ik deed dit altijd met schoolvakanties, en toen merkte ik toen ik fulltime ging werken dat ik er nu zelf dingen voor in de plaats bedenk ipv die vakanties. Blijkbaar moet ik altijd iets hebben wat in de nabije toekomst ligt om naartoe te werken, of dat nou vakantie is of het afronden van iets voor werk/studie/privé.
Tijdens studie en mijn vorige baan waarin echt op projectbasis gewerkt werd deed ik dat ook altijd. Vaak in de trant van “nog x weken tot ik dit project oplever en er klaar mee ben” (liepen alleen wel altijd meerdere projecten met verschillende deadlines maar toch was het aftellen fijn). Nu is mijn werk volledig af hoc en met het wegvallen van vakanties ga ik gewoon maar door.
Dit is wel hoe ik mijn stages heb overleefd hahaha. Incl echte afstreepkalenders net als vroegerrr
Ik ben echt een kaaseter, maar sinds een jaar ongeveer voel ik een super kriebel onder mijn tong als ik gesmolten kaas eet. Het doet geen pijn, maar kietelt heel erg en is nét onprettig. Hebben meer mensen dit? Is het een allergie?
Kortom, ben ik de enige?
0 stemmers
Ben ik de enige die soms pepernoten of iets anders wat bestaat uit kleine stukken en je handen vies kan maken eet met een lepel? Op die manier kan ik eten én iets anders doen zonder mijn handen te hoeven wassen. Bijvoorbeeld een boek lezen én truffelpepernoten eten.
0 stemmers
Vind t best een goed idee.
Stokjes. Voor chips, pepernoten en nootjes
Doe ik ook met borrelnootjes oid. Overigens wel alleen thuis, bij iemand anders vraag ik geen lepel bij de borrel